سید مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با پانا

حواشی اول فصل نبود شهر خودرو این وضعیت را نداشت؛ با امید زنده هستیم تا در لیگ برتر بمانیم

در مشهد تنها و غریب هستیم حتی گزارشگر مشهد هم دنبال نتیجه نگرفتن تیم ماست

تهران (پانا) - مدیر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد معتقد است کیفیت فوتبالی که این تیم به نمایش می گذارد، اصلا شبیه به تیم قعرنشین نیست.

کد مطلب: ۱۲۶۳۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حواشی اول فصل نبود شهر خودرو این وضعیت را نداشت؛ با امید زنده هستیم تا در لیگ برتر بمانیم

سید مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به نزدیک شدن تیم فوتبال پدیده یا شهرخودرو مشهد به منطقه فرار از سقوط در لیگ برتر بیست و یکم گفت: «می‌دانیم بازی‌های سنگینی در هفته‌های پایانی در پیش داریم. این کورس ما از بازی با تراکتور برای ما آغاز شده است. خوشبختانه توانستیم در مقابل تراکتور با درخشش گلرمان مساوی کنیم و تیم فجر را در شیراز شکست دهیم. ما 8 فینال دیگر هم در پیش داریم و هنوز چیزی تمام نشده است. تراکتور تغییراتی که ایجاد کرده بود، خیلی انگیزه داشت ما را شکست دهد. خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم و در مقابل فجرسپاسی هم که با انگیزه زیاد رفتیم و شکر خدا ثانیه‌های پایانی توانستیم برد ارزشمندی بدست بیاوریم و فاصله را با تیم‌‍های بالای سرمان کم کنیم.»

وی ادامه داد: «متاسفانه در هفته‌های اخیر خیلی مسائل علیه ما بوده است. با اینکه خودمان هم در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم، عملکرد و اشتباهات داوری هم علیه ما رقم خورده است. در این 22 هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته یک بار هم از داوری سود نبردیم. تیم هوادار با یک متر آفساید به ما گل زد. مجتبی بیژن سر ده دقیقه مقابل فولاد دو کارت زرد گرفت و اخراج شد اما بازیکن تراکتور همان نیمه اول باید اخراج می‌شد و نشد. این سوت‌ها آزار دهنده است که سلیقه‌ای می شود. ای کاش در این هفته‌های پایانی دیگر این طور اشتباهات رخ ندهد. واقعا سرنوشت تیم‌ها با یک اشتباه رقم می‌خورد و فاصله‌ها این قدر کم است که با یک برد و باخت همه چیز عوض می‌شود.»

سیدصالحی درباره کیفیت تیم پدیده در فصل جاری لیگ برتر گفت: «کیفیت تیم ما واقعا مثل تیم‌های قعرنشین نیست. سال‌های قبل تیم‌های قعرنشین کیفیت نداشتند اما واقعا با این نمایش جایگاه ما اینجای جدول نیست. باید روی داوری‌ها نظارت بیشتری شود. حداقل داوران باتجربه بگذارند. این بازی‌های باقی مانده مرگ و زندگی است و اگر بعد از اشتباهات، داوری محروم شود، واقعا چه چیزی عاید تیم‌های متضرر می‌شود؟ ما با امید زنده هستیم و پا پس نمی‌کشیم. می‌بینید که 8 هفته باقی مانده و فاصله ما زیاد نیست. ما تلاش می‌کنیم و خداوند هم مزد ما را می‌دهد. بعضی بازی‌ها بدشانسی آوردیم. امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم. آن حواشی اوایل فصل را اگر برای ما رقم نمی‌زدند، تیم ما به این وضع دچار نمی‌شد. به ناحق اسیر آن حاشیه‌ها شدیم و تیم نتیجه نگرفت. در مشهد تنها و غریبیم و حتی گزارشگر مشهدی دنبال نتیجه نگرفتن تیم ماست. یوسف بهزادی پنالتی محمد عباس زاده را مهار کرده اما گزارشگر به جای اینکه بگوید، دروازه‌بان عجب مهاری داشت، می گوید عباس زاده خیلی ضربه را بد زد. این نشان می‌دهد او از گل نخوردن تیم ما ناراحت است. اولین بار بود چنین چیزی دیدم. مگر می‌شود گزارشگر علیه تیم استانش گزارش کند؟»

وی درباره بازی‌‍‌های باقی مانده پدیده تا پایان فصل، گفت: «اصلا برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم. می‌رویم تا هرچه در توان داریم در این 8 هفته بگذاریم. آنچه مهم است می‌خواهیم با صلابت پیش برویم و کم نمی‌گذاریم. بچه‌ها با این برد توانستند یکی از رقبای مستقیم در جدول را کنار بزنند و شک نکنید بازهم تیم‌های بالا دستی ما امتیاز از دست می‌دهند. هدف ما این است از این قعر جدول بیرون بیائیم و به امید خدا این اتفاق هم می‌افتد. ما تلاش می‌کنیم و بقیه دست خداست. امیدوارم بدشانسی هم دست از سر ما بردارد و بتوانیم در بازی‌های آینده آن طور که کیفیت ما است، نتیجه بگیریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار