رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌‌های مردمی در شیراز:

خدمت‌رسانی به فرزندان عشایر، سرلوحه وظایف تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در آیین افتتاح زمین چمن دبیرستان عشایری گفت خدمت‌رسانی به فرزندان عشایر در کشور، سرلوحه وظایف نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۲۶۲۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمت‌رسانی به فرزندان عشایر، سرلوحه وظایف تعلیم و تربیت است

احمد محمودزاده در آیین افتتاح زمین چمن دبیرستان شبانه روزی عشایری شهر شیراز با اشاره به تعبیر امام راحل از عشایران به عنوان «ذخایر انقلاب» یاد کرد و گفت: نقش ممتاز و برجسته عشایر در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به این‌که باید همه دانش آموزان، به ویژه فرزندان عشایر در کمال آرامش به تحصیل در مدارس، بپردازند تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش با تمام توان خود در خدمت تعلیم و تربیت فرزندان عشایر خواهد بود و از هیچ کوششی برای تعلیم و تربیت این عزیزان دریغ نخواهد کرد.

محمودزاده «ورزش» را مهم‌ترین عامل در ایجاد شادابی، نشاط و پویایی دانش آموزان دانست و گفت: سلامت جسمانی، روحی و روانی، لازمه داشتن یک زندگی سالم است و ورزش برای جوانان تکیه گاهی امن به حساب می آید تا به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند.

رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی خاطرنشان کرد: «طرح آزاد سازی فضاهای ورزشی» که با حمایت و نگاه مثبت وزیر آموزش و پرورش اجرا شد، به عنوان یک ابتکار جدید در دستگاه تعلیم و تربیت و در راستای سلامت، شادابی و پویایی دانش آموزان و خانواده‌ها است.

شایان ذکر است، زمین چمن آموزشگاه عشایری شهید بهشتی دوره اول متوسطه در زمینی به وسعت حدود 900 متر مربع و با 3 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار، به بهره‌برداری رسیده است.

در سفر محمودزاده به شیراز، همزمان با ارسال هفتمین کاروان تجهیزات و هدایای دانش آموزی به مدارس عشایری فارس، از «طرح رسانه سیار آموزشی عشایر» (رساع) در بحث گسترش تکنولوژی کمک آموزشی در سطح استان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار