آیین روز درختکاری در دبیرستان یادگار امام ناحیه سه کرج برگزارشد

کرج (پانا) - آیین روز درختکاری و هفته منابع طبیعی امروز، در دبیرستان دخترانه یادگار امام(ره) با حضور مدیر آموزشگاه، معلمان و تعداد محدودی از دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین روز درختکاری در دبیرستان یادگار امام ناحیه سه کرج برگزارشد

زهرا صفری مدیر دبیرستان دخترانه یادگار امام(ره) در حاشیه برگزاری آیین روز درختکاری، ضمن قدردانی از دانش آموزان حاضر و فعال در زمینه محیط زیست بیان کرد: این روزها با توجه به قرارگیری در شرایط دشوار و آلودگی های محیطی، در صورت بی توجهی به فضای سبز قطعا ضربه مهلکی به محیط زیست و طبیعت و در نتیجه سیاره زمین خواهد خورد.

وی اضافه کرد: من به شخصه یکی از حامیان محیط زیست هستم و همواره علاقمندم فعالیت هایی به سبب تشویق دانش آموزان به درختکاری و حفاظت از محیط زیست صورت گیرد تا این آینده سازان نیز از همین ابتدا به اهمیت فضای سبز و محیط زیست پی ببرند که حتی کاشتن دانه ای هرچند کوچک می‌تواند زمینه سازی برای محافظت از زیست جامعه باشد.

مدیر آموزشگاه یادگار امام در ادامه افزود: من همواره کره زمین را به چشم مادری می بینیم که همه ما باید دست به دست یکدیگر دهیم تا حال مادرمان زمین را بهبود ببخشیم.

صفری همچنین درباره اقداماتی که موجب تشویق دانش آموزان به درختکاری می‌شود تصریح کرد: از نظر من دانش آموزان باید فضاهای سبز را ببینند و در زیبایی های آن تامل کنند. حتی اردوهایی که توسط مدارس برگزار می‌شود می‌تواند دانش آموزان را با فضای سبز و محیط زیست بهتر آشنا کند که انشالله بعد از پاندمی به طور کامل و گسترده تری انجام خواهد شد که دانش آموزان با دیدن طبیعت و این فضاهای سبز حتی به کاشت درخت و سبز کردن محل زندگی خود نیز علاقه مند می‌شوند، پس سعی کنیم نوجوانان و دانش آموزان را با فواید درختکاری آشنا کنیم و از مزیت های آن بگوییم تا آنها را به حمایت از فضای سبز تشویق کنیم.

امروز در مجموع سه نهال درخت زیتون در مدرسه کاشته شد و چندین گلدان زینتی هم فردا در نقاط مختلف مدرسه مستقر می‌شود.

دانش آموز خبرنگار ؛ آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار