اختتامیه دهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در هرمزگان برگزار شد

هرمزگان(پانا) - اختتامیه دهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در بخش خواهران در هرمزگان با حضور مسئول اتحادیه استان و معاونین خواهر و برادر اتحادیه استان و جمعی از دانش آموزان دختر به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در هرمزگان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین غریب مسئول اتحادیه استان در این مراسم اظهار کرد: تلاش و پشتکار رمز موفقیت در همه میدان‌ها است و هدف از برگزاری این اختتامیه قدردانی از همه شرکت کنندگان در این نمایشگاه و اجرای شیوه نامه ابلاغ شده به مدارس بود که باید برگزار می شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه های مدرسه انقلاب در جهت آشنایی دانش آموزان به اهداف و آرمان‌های انقلاب برگزار می‌شود، گفت: امیدوارم این نمایشگاه ها به ما در جهت شناخت مسیر حق و تشکیل سنگر فرهنگی در مدارس کمک کند.

غریب تصریح کرد: در بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب بار اصلی به دوش فرزندان انقلاب است و اگر بخواهیم به سخنان ایشان عمل کنیم دانش‌آموزان باید اخلاص و تقوا را در وجود خود تقویت کنند.

در ادامه سرودی، معاونت خواهران اتحادیه استان گزارشی از مشارکت و تلاش بی‌وقفه دانش آموزان دختر انجمنی سطح استان در دهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب خبر داد.

گفتنی است، در پایان با اهداء جوایز از دانش آموزان تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار