با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد:

افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب

اصفهان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت منسوبین به شهدا می‌توانند با آنها ارتباط داشته باشند و برای اینکه بتوانیم به مقصود برسیم (رسیدن به کمال انسانیت) و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) را نزدیک کنیم بایستی با شهدا ارتباط برقرار کنیم، چرا که ما را به مقصود می‌رسانند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب، رونمایی از ثبت اختراع کشوری دانش‌آموزی و آیین رونمایی از دیپلم افتخار زیست‌فناوری در دبیرستان دخترانه شاهد غفاری ناحیه 2، اظهار داشت: وقتی کسی در راه خدا از دنیا می‌رود شهید محسوب می‌شود، اما به فرموده خداوند شهید زنده است و نزد خدا روزی می‌خورد که این یعنی شاهد اعمال، گفتار، امورات و دنیا خواهد بود.

وی افزود: منسوبین به شهدا می‌توانند با آنها ارتباط داشته باشند و برای اینکه بتوانیم به مقصود برسیم (رسیدن به کمال انسانیت) و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) را نزدیک کنیم بایستی با شهدا ارتباط برقرار کنیم، چرا که ما را به مقصود می‌رسانند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به بیانات حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تأکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند "زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست"، شهادت ارزش زیادی دارد و بالاتر از آن هیچ‌چیز نخواهد بود؛ از همین رو برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن عزیزان باید روش، مرام و فرهنگ شهدا را بشناسیم و بفهمیم چه‌کارهایی انجام دادند تا منتخب خدای سبحان شدند.

ابراهیمی ادامه داد: توجه به نماز، عبادات، حجاب و عفاف جزوه توصیه‌های شهدا بوده که به‌واسطه همین ویژگی‌های مثبت منتخب خدا شدند و باید تلاش و کوشش کنید که فرهنگ شهید و شهادت را به نسل بعد منتقل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار