مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

برخورد با ارباب رجوع باید توام با احترام، ادب و عزت آفرینی باشد

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم صبحگاه اداری کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت برخورد با ارباب رجوع باید توام با احترام، ادب و عزت‌آفرینی باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برخورد با ارباب رجوع باید توام با احترام، ادب و عزت آفرینی باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی ضمن تبریک ماه شعبان که سراسر شادی است، گفت: موضوع احترام به ارباب رجوع و تلاش در راستای رضایت ارباب رجوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد، برخوردهای ما با مردم باید از سر ادب و احترام و در راستای عزت آفرینی باشد، همه پست ها و مسئولیت ها اگر در راستای کسب رضای خداوند و رضایت ارباب رجوع نباشد، هیچ ارزشی ندارد.

وی افزود: موضوع دوم دقت در نگارش نامه های اداری است، توجه به نگارش و ویرایش به ویژه در تنظیم نامه های اداری ضرورت دارد، همه کارشناسان، روسا و معاونان باید به صحیح بودن نامه ها دقت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: افزایش سرانه فضای آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد، شایسته نیست که فضای آموزشی در استان پهناور کرمان از میانگین کشوری کمتر باشد، ضرورت دارد مشکلات سیستم دانش آموزی پادا رفع شود، موضوع اجرایی شدن سند تحول بنیادین بسیار اهمیت دارد، تعامل بیشتر با صدا و سیما در دستور کار است، سند اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان هم باید تدوین شود و درخصوص اسکان نوروزی منتظر تصمیم کشوری هستیم.

رضایی اظهار کرد: همه پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش باید تکمیل شوند و مقرر شده ظرف سه سال آینده فضای آموزشی استان به میانگین کشوری برسد، تاکید بر آموزش حضوری در مدارس است در مناطق کم جمعیت چون تعداد دانش آموزان کم است تعطیلی وجود ندارد، استفاده از ماسک و در نظر گرفتن تهویه و فاصله مناسب در کلاس های درس ضروری است.

وی با تاکید بر توزیع متوازن رشته ها در خصوص سرانه دانش آموزی، آماده سازی فضاهای ورزشی و آزادسازی آن ها بر مبنای اصل سوم و دهم قانون اساسی، موضوع وقف ورزشی و استفاده از فضای مدرسه در بعد از ظهرها توسط بسیج و استفاده از ظرفیت این نهاد توضیح داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین در خصوص کاهش تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل، فعال بودن مدرسه حتی در شرایط آموزش مجازی، سنوات ارفاقی ایثارگران و همکاران استثنایی، طرح رتبه بندی معلمان، شناسه مدارس، بازدید از مدارس استثنایی، ساماندهی نیروی انسانی و موضوع آمار صحیح، نقل و انتقالات، کم شدن ساعت حق التدریس، نذر خدمت، تدوین برنامه عملیاتی برای شهرستان ها و مناطق با اولویت مدرسه، تعیین تکلیف همه نیروها، استفاده از معلم مرد برای دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم، همزمان شدن جلسات شورای آموزش و پرورش و شورای سواد آموزی و....مطالبی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار