۳۰ نوع خدمات تامین‌اجتماعی از میزان تجمعات کاسته است

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل تاکید کرد ۳۰ نوع خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی از میزان تجمعات و تراکم جمعیت در دوران کرونایی کاسته و سبب کاهش هزینه ها و اتلاف وقت ارباب رجوع شود.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ نوع خدمات تامین‌اجتماعی از میزان تجمعات کاسته است

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در آیین آغاز هفته تامین اجتماعی و تجلیل از فعالان این حوزه اظهار کرد: اجرای طرح ۳۰۷۰ موجب ارایه ۳۰ نوع خدمت بزرگ و پر تردد برای مردم شده و ۷۰ میلیون نفر در شعبات و کارگزاری های تامین اجتماعی بصورت غیرحضوری خدمات دریافت کرده اند که این امر صرفه‌جویی در وقت، صرفه جویی در هزینه و کاهش تجمعات، از همه مهمتر در دوران کرونایی به پیشگیری از شیوع کرونا کمک زیادی کرده است.

او با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان خودگردان است، افزود: طبق گزارش ها این سازمان در سال جاری نسبت به زمان مشابه گذشته با افزایش خدمات،۳۰ درصد افزایش درآمد داشته و در کنار آن متناسب سازی حقوق بازنشستگان از دیگر اقدامات این سازمان محسوب می شود که در واقع وظیفه تامین اجتماعی خدمت به مردم است چرا که منابع آن از مردم تامین می شود.

استاندار اردبیل از سرمایه گذاری شرکت شستا در شهرستان های این استان خبر داد و گفت: شرکت سرمایه گذاری شستا از شرکت های وابسته به تامین اجتماعی در زمینه های چوب، داروسازی و دامداری در شهرستان های خلخال، گرنیگ مشکین شهر و اردبیل سرمایه گذاری های خوبی جهت حل مشکلات مردم انجام می دهد.

بهنام جو با بیان اینکه بخشودگی جرایم کار فرمایان فرصت مناسبی است که کارفرماها و کارگران معوقات بدهی خود را پرداخت کنند، افزود: البته این کار باعث شده استقبال خوبی از این طرح صورت گیرد و سازمان تامین اجتماعی نیز با دریافت معوقات و مطالبات خود خدمات قابل توجهی ارائه دهد و در راستای تکریم ارباب رجوع گامهای اساسی بردارد.

او از احداث هتل پنج ستاره در سرعین توسط این سازمان خبر داد و گفت: آغاز عملیات اجرایی و گودبرداری اولین هتل ۵ ستاره این سازمان با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع داخلی آن احداث می شود و استان اردبیل از آن بهره مند خواهد شد.

استاندار اردبیل همچنین در رابطه با تامین کسری اعتبار روسازی راه آهن اردبیل از بانک رفاه کارگران خبر داد و افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان برای کسری اعتبار راه آهن از بانک رفاه کارگران تامین شد و به زودی به حساب پیمانکاران طرح روسازی واریز می شود.

بهنام جو با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی علاوه بر خدمات تامینی و اجتماعی در بحث درمان نیز بازوی توانمند سلامت جامعه است، گفت: این سازمان در راستای ارائه خدمات درمانی در سطح استان، بیمارستان ها و درمانگاه‌های بزرگی با تمام تجهیزات پزشکی احداث کرده و با کمترین هزینه در خدمت هم وطنان قرار داده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود بر تکریم ارباب رجوع، احترام به سرمایه گذاران و کرامت انسانی تاکید کرد و گفت: همه ما باید علاوه بر انجام کارهای روزمره به مهارت آموزی زندگی و الگوبرداری از سبک زندگی اسلامی به ویژه زندگی ائمه اطهار (ع) را سر لوحه و اولویت زندگیمان قرار دهیم تا علاوه بر تامین امنیت و سلامت دیگران، سلامت زندگی خود را نیز تامین کنیم.

در پایان این مراسم که با حضور نمایندگان کانون های بخش کارگری و فعالان حوزه تامین اجتماعی برگزار شد، جمعی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان، فعالان حوزه کارگری و خانواده های درگذشتگان این سازمان تجلیل و تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار