افتتاح ۳ پروژه آموزشی خیرساز در شهرستان کرخه

تهران (پانا) - با حضور وزیر آموزش و پرورش در استان خوزستان،۳ پروژه آموزشی خیرساز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان کرخه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۳ پروژه آموزشی خیرساز در شهرستان کرخه

یوسف نوری صبح امروز پنج شنبه ۱۲اسفندماه در آیین افتتاح و بازگشایی پروژه‌های آموزشی خیرساز در روستاهای بیت زیدان، میثم تمار و سادات حبانیه از توابع شهرستان کرخه حضور پیدا کرد.

گفتنی است؛ اولین پروژه آموزشی افتتاح شده مربوط به روستای بیت زیدان بود. این فضای آموزشی که مزین به نام مبارک قاسم ابن الحسن (ع) است در زمینی به مساحت ۳هزار و ۷۵۷مترمربع و زیربنای۶۹۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان و به همت موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر حضرت آیت الله سیستانی ساخته شده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با حضور در روستای خویس از توابع شهرستان کرخه در آیین افتتاح پروژه آموزشی خیرساز مرتضی علی این روستا حضور پیداکرد. این فضای آموزشی نیز با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۳هزار و ۷۱۰مترمربع و با زیربنای ۶۹۲مترمربع در این روستا احداث شده است.

نوری در ادامه با حضور در روستای سادات حبانیه شهرستان کرخه مدرسه ساقی کوثر که با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده را افتتاح کرد. این فضای آموزشی نیز در زمینی به مساحت ۳هزار و ۵۴۰مترمربع و با زیربنای ۶۸۹مترمربع ساخته شده است.

براساس این گزارش صبح امروز پنجشنبه ۱۲اسفندماه، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای دشت آزادگان، به مقام شامخ شهدای پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام و با آرمان های این شهدای گرانقدر، تجدید میثاق کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار