بعثت، منشا تحول در عالم

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن اشاره به حادثه مهم تاریخ بشریت بعثت را منشا تحول در عالم و عید تاریخ انسانیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۰۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بعثت، منشا تحول در عالم

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم اظهار داشت: هدف از بعثت پیامبر (ص) تربیت صحیح اسلام و تعلیم و تربیت و اموزش جامعه و برپایی عدل و قسط است.

امام جمعه تبریز همچنین نوسازی مسجدجامع شهر خامنه را کار فرهنگی بسیار بزرگ و در شان شهر خامنه دانست و افزود: بنای این مسجد بسیار زیباست و معماری اسلامی نیز در آن رعایت شده است .

وی با بیان اینکه حسن مساجد با حضور نمازگزاران است خاطرنشان کرد: زینت مساجد حضور جوانان است و امیدوارم نونهالان، نوجوانان و جوانان جهت حضور در مساجد تشویق شوند و باید توجه کرد که آمد و شد به مساجد مایه رحمت الهی و پرهیز از آمد و شد به مساجد موجب نفاق است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در پایان خاطر نشان کرد: آیت الله امام خامنه ای که کل جهان اسلام را رهبری می کند منتسب به شهر خامنه است و خامنه شهر پرآوازه کشورمان و قلب تپنده ایران اسلامی است.
مسجد جامع خامنه یکی از قدیمی ترین ابنیه شهر خامنه است که از سال ۱۳۹۳ نوسازی این مسجد شروع و با کمک خیرین و با هزینه 150 میلیارد ریال نوسازی شد و به بهره برداری رسید.

همچنین در حاشیه این مراسم از سردیس حاج قاسم سلیمانی به همت شهرداری و شورای اسلامی خامنه رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار