رییس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

خدمت به مردم سرمایه‌ای برای آخرت است

تبریز(پانا)- رییس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره حفظ کرامت انسانی ، خدمت به مردم را سرمایه‌ای برای آخرت دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۱۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به مردم سرمایه‌ای برای آخرت است

مراسم افتتاحیه توزیع پوشاک و بسته های معیشتی جهت تحویل به خانواده های نیازمند و دانش آموزان استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز، توسط مرکز نیکوکاری المهدی و کانون فرهنگی امام رضا ( ع) به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ۱۰ هزار نفر نیازمند با حضور رییس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز و جمعی از مسئولین شهر تبریز در سالن ورزشی عفاف ناحیه ۴ برگزار شد.

سید علی فقیه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این برنامه و خیرین، اظهار داشت: مایه خوشحالی است که در ماه شعبان و در این اعیاد بزرگ و مهم قرار گرفته ایم و امروزه شاهد اجرایی شدن سیره و الگوی زندگی اهل بیت در قالب های متفاوت هستیم.

وی افزود: حقیقت امر این است که بار ها به این نکته متذکر شده ایم اگر حضور مومنین و خیرین در ۲ سال گذشته نبود، قطعا هیچ مشکلی در جامعه رفع نمی شد، چرا که از عهده دولت خارج بود. امروز خوشحالیم که این مجموعه خیریه، سیره ائمه و روش و منش اهل بیت را به معنای واقعی اجرایی کرده اند و لذا این یک توفیق الهی است که در این مسیر قرار گیرند.

وی ادامه داد: بنده در طول این ۲ سال در حضور نماینده محترم ولی فقیه در برنامه های توزیع بسته های معیشتی و کمک های مردمی حضور داشته ام و می توانم بگویم که این برنامه منحصر به فرد است.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن اشاره به حفظ کرامت انسانی، بیان کرد: رعایت شئون مومنین و حفظ کرامت مردم به معنای واقعی در این مکان ملموس و مشاهده می شود و واقعا قابل توجه و دارای ارزش است. در مراجعات به دفتر نماینده ولی فقیه اکثر مراجعه کنندگان از برخورد و رفتار غیر منطقی و غیر مومنانه برخی مسئولان گله مند هستند و لذا از این رو حفظ کرامت انسانی بسیار مهم است. مسئولین باید بدانند که خدمت به مردم سرمایه ای برای آخرت آن ها است.

وی با اشاره به همت و اراده مجموعه خیریه المهدی تبریز گفت: از همت و اراده این مرکز خیریه کمال تشکر را دارم چرا که امام علی (ع) نیز می فرمایند که کار زیبا ، خبر از اراده ی بزرگ می دهد. و لذا بر این معتقد هستیم که اگر کار برای خدا باشد ، قطعا خداوند آن کار را زیبایی می بخشد. هر مسیر و هر قدمی که برای جلب رضایت پروردگار عالم باشد، خداوند شیرینی و حلاوت آن را در قلب آن شخص القا می کند و این یک نعمت بزرگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرده و گفت: قطعا توجه و پشتیبانی معنوی الهی و دعای خیر مومنین قطعا پشتوانه این حرکت است و افرادی که در دنیا کار خیر انجام می دهند، در روز قیامت احساس آرامش خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار