تقدیر رئیس فدراسیون کشتی از قضاوت‌های عادلانه داوران

تهران (پانا) - کشورمان در نشست مجازی با «آنتونیو سیلوستری» رییس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی با تقدیر از قضاوت‌های عادلانه داوران گفت این امیدواری وجود دارد که حرکت صادقانه و بی‌طرفانه داوران در مسابقات پیش رو نیز استمرار داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر رئیس فدراسیون کشتی از قضاوت‌های عادلانه داوران

این جلسه با حضور «محمد مصلایی‌پور» رییس کمیسیون داوران کشتی و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی و کمک مدرس داوری این اتحادیه برگزار شد.

علیرضا دبیر از «آنتونیو سیلوستری» رییس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی به خاطر قضاوت‌های بی‌طرفانه و عادلانه داوران جهان در مسابقات برگزار شده اخیر، قدردانی و ابراز امیدواری کرد حرکت صادقانه و بی طرفانه داوران در مسابقات پیش رو نیز استمرار داشته باشد.

وی همچنین از سیلوستری به دلیل حضور نماینده ایران در کمیسیون داوران و کمک مدرسی ۲ داوری ایرانی در اتحادیه جهانی تشکر کرد. در ادامه این جلسه، گزارشی از تعداد داوران ملی، بین‌المللی و همچنین زیرساخت‌های کشتی در ایران ارائه شد.

دبیر در این نشست گفت: کشتی بعنوان ورزش اول کشورمان نقش بسزایی در افتخارآفرینی ورزش ایران دارد و در بین مردم نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و معتقدم که هرچه دانش داوری در ایران بیشتر شود، کشتی ایران در دنیا موفق‌تر خواهد شد و در نهایت باعث می‌شود تا این رشته علاقمندان بیشتری را به خود جذب کند.

وی ادامه داد: آمادگی این را داریم که میزبان کلاس‌ها و سمینارهای داوری اتحادیه جهانی باشیم و امیدواریم که با حضور مدرسین داوری اتحادیه جهانی، کلاس‌های دانش‌افزایی در ایران نیز برگزار شود.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: آمادگی هرگونه کمک به کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را داریم، به طور مثال اگر قرار است تغییر قوانینی در کشتی انجام شود، با توجه به اینکه در ایران مسابقات زیادی برگزار می‌شود، می‌توانیم آن را به صورت آزمایشی در رقابت‌های داخلی خود انجام دهیم و نتایج، بازخورد و گزارش آن را برای تصمیم‌گیری به اتحادیه جهانی ارسال کنیم.

رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی نیز گفت: اینکه شما در چنین جلساتی شرکت می‌کنید نشان می‌دهد که نگاه وسیعی نسبت به داوری دارید و خوشحالم که رییس فدراسیون کشتی ایران که از قهرمانان المپیک بوده، نسبت به داوری اهمیت ویژه‌ای قائل است.

سیلوستری در پایان خاطرنشان کرد: روزهای خوبی را برای داوری ایران پیش‌بینی می‌کنم، خبرهای خوبی برای داوری ایران در راه است و دلیل آن هم به خاطر جوانگرایی بود که در بدنه داوری کشتی ایران ایجاد شده،‌ اکثر داوران جوان هستند و آینده روشنی خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار