با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران انجام شد

افتتاح مدرسه امام رضا در منطقه ۱۶

تهران(پانا) - مدرسه خیرساز امام رضا(ع) ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، در منطقه ١۶ تهران افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه امام رضا در منطقه ۱۶

مدرسه امام رضا(ع) همزمان با عید سعید مبعث با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و خیرین مدرسه ساز افتتاح شد.

به گزارش پانا، عصر امروز با حضور شهناز کریمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، نعمت بنی آدم؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، سعید ربوشه؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مصطفی پالیزدار؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه و جمعی از خیرین مدرسه ساز در منطقه ١۶ تهران افتتاح شد.

کریمی ضمن خیر مقدم و تشکر از خیرین گفت: در شهر تهران دانش آموزان با نیاز ویژه مشغول تحصیل هستند و متاسفانه این دانش آموزان با کمبود شدید فضاهای آموزشی مواجه هستند، این در حالی است که تعداد دانش آموزان رو به افزایش است.

بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران تاکید کرد: خیرین مدرسه‌ساز کسانی هستند که در ساختن بناهای دانش فعالیت کردند تا فرزندان تمدن‌ساز کشور در این فضاها کشورمان را در عرصه علمی دنیا سربلند کنند.

وی با بیان اینکه در گلستان علم و ادب افرادی هستند که باید به آنان به‌عنوان ناشر علم و ادب و فرهنگ احترام گذاشت گفت: این افراد معمارانی هستند که در ساخت بناهای دانش فعالیت کردند. تمدن ایران ما تمدنی مثال‌زدنی است که با این علم و فرهنگ فرزندان برومندی در المپیادهای علمی ما را جز ششمین کشور دنیا قلمداد می‌کنند.

بر اساس این گزارش، با افتتاح مدرسه در همه مقاطع یاد حاج مهدی میر محمد صادق را زنده نگه می ماند.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار