در حاشیه مراسم جشن دهه فجر در مجتمع آموزشی شهید محبی عنوان شد:

انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری امام (ره)است

تهران(پانا)-رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر ،یکی از راه های دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری امام (ره)است

همزمان با دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن با شکوهی با حضور شهناز کریمی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و سایر مسئولان اداره آموزش و پرورش استثنایی و تعدادی از مدیران معاونان و دانش آموزان از مدارس مختلف در محل سالن اجتماعات مجتمع آموزشی شهید محبی برگزار شد.

در این مراسم شهناز کریمی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت: قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.
وی وابستگی بیش از حد به بیگانگان، فقر و محرومیت و آشفتگی اوضاع اقتصادی و برپایی مراکز فساد و فحشا را از دستاوردهای رژیم شاهنشاهی عنوان کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به مذهب تشیع هویت بخشی شد که این باعث شد به نقش و جایگاه تشیع در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای داده شود.

کریمی اذعان کرد: دفاع از محرومان و مستضعفان و ایستادگی و مبارزه با ظالمان را از دستاوردهای دیگر این انقلاب برشمرد و گفت: جهت دفاع از این دستاوردهای انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات هفتم اسفند از این دستاوردها دفاع کنیم.

وی بیان کرد:رمز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وحدت مردم بود و ما باید مراقبت کنیم که دشمن با ایجاد تفرقه به کشورمان آسیب نرساند.

کریمی در پایان ضمن تجلیل و تقدیر از دانش آموزان برگزیده مسابقات کشوری پرورشی،فرهنگی و هنری و تشکر از تمامی دانش آموزان و خانواده‌های آنان به نفرات برتر این مسابقات جوایز نفیسی را اهدا کرد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار