معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

راهپیمایی روز قدس، مظهر کفرستیزی و مبارزه با استکبار است

تهران (پانا) - معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با بیان اینکه بیت المقدس قلب جهان اسلام در دست اشغالگران صهیونیسم است راهپیمایی روز قدس را مظهر کفرستیزی و مبارزه با استکبار دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۲۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز قدس، مظهر کفرستیزی و مبارزه با استکبار است

سحر کرمی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در گفت‌وگو با پانا به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس عنوان کرد: بیت المقدس قلب جهان اسلام در دست اشغالگران صهیونیسم است و راهپیمایی روز قدس مظهر کفرستیزی و مبارزه با استکبار است قطعا روز قدس نماد وحدت و همبستگی همه مسلمانان در جهت مبارزه با کفر و ظلم در جهان است.

کرمی درباره روند راهنمایی روز قدس اضافه کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد افزایش کمی و کیفی در برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس بوده ایم و جهان اسلام متحدتر و با همبستگی بیشتری در جهت نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف در این راهپیمایی شرکت می کنند.

کرمی اذعان کرد: بهترین تعامل اعلام همبستگی و اتحاد و لبیک به ندای رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس شریف است.

وی درباره نقش امام خمینی (ره)در احیای مسأله فلسطین اظهار کرد: یکی از اقدامات مؤثر در استمرار نهضت جهانی مبارزه علیه ظلم و کفر اسرائیل غاصب، قطعا اعلام روز قدس از طرف امام راحل (ره) و دعوت به حضور در راهپیمایی و اجتماع امت واحد اسلام در راهپیمایی روز قدس شریف بوده است. حقیقتی که همه جهانیان هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد آن هستند و ترسی که در اسرائیل غاصب از این اتحاد و راهپیمایی مشاهده می شود نه تنها کمرنگ نشده، بلکه پرقدرت تر و گسترده تر از سال های گذشته با امید به آزادی قدس شریف در حال انجام است.

وی افزود: یادآوری این موضوع که اقتدار و عظمت جهان اسلام در گرو مبارزه با ظلم و کفر است که اسرائیل غاصب با غصب نامشروع بیت المقدس نماد بارز این مسئله است و این عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی در گروه اتحاد و همبستگی آنان است که راهپیمایی روز قدس یکی از اقدامات مهم در راستای رسیدن به آن است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران تصریح کرد: اتحاد، همبستگی، حفظ روحیه ظلم ستیزی و کفرستیزی امت واحد جهان اسلام در جهت مبارزه با اسرائیل غاصب و آزادی قدس شریف است.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور ملت شریف ایران در راهنمایی روز قدس خاطرنشان کرد: «وحدت و وفاق ملی» رمز پیروزی و سربلندی ملت ایران در عبور از فتنه ها، چالش ها و بحران های ایجاد شده توسط دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی است. بنابراین همه مردم باغیرت ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی روز قدس و اعلام همبستگی و اتحاد در حمایت از امت مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان علی الخصوص فلسطین اشغالی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می نمایند و با اراده ای راسخ خشم خود به دشمنان و مستکبران ظالم را نشان می دهند.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار