بررسی تاثیر والدین در ترویج فرهنگ قرآنی، نماز و حجاب کودکان

تبریز (پانا) - دانش‌آموزان منتخب اجلاس سراسری نماز، بر تاثیر رفتار والدینشان بر نماز و حجاب آنها تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی تاثیر والدین در ترویج فرهنگ قرآنی، نماز و حجاب کودکان

دانش آموز منتخب اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در گفت و گو با پانا گفت: انگیزه من برای شرکت در این اجلاس صرفا این بود که با توجه به علاقه شدیدی که به نماز داشتم خواستم با شرکت در این مسابقه خودم را محک بزنم.

صالح لک افزود: پیشنهاد من برای همه دانش آموزان این است که حتماً در این مسابقات شرکت کنند و توصیه می کنم که حتماً با علاقه هر چه تمام حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: پشتوانه من در تمام این دوران خانواده‌ام و معلمم سرکار خانم ملک بودند که در واقع انگیزه من بودند و بنابراین پیشنهاد من برای بهتر شدن هر چه بیشتر این مسابقات این است که بتوانیم این مسابقات را گسترش دهیم.

اهمیت تبلیغ هر چه بیشتر نماز

در ادامه معظمه نوروز زاده ، برگزیده اجلاس سراسری نماز دانش آموزی با بیان این که هدف من از شرکت در این مسابقه و این اجلاس این بود که خودم را محک بزنم، گفت: با توجه به علاقه شدیدی که به نهاد حجاب و نماز دارم دوست داشتم در این مسابقه شرکت کنم.

وی ادامه داد: وقتی من به سن تکلیف رسیدم و شاهد حجاب و نماز خواندن پدر و مادرم شدم، انگیزه رعایت کردن این موارد نیز در من ایجاد شد.

وی در پایان اظهار کرد: مادرم و معاون پرورشی مدرسه در تمام این مراحل پشتوانه من بوده و انگیزه‌ای که در من به وجود آوردند باعث شد که با شوق هرچه بیشتر در این مسابقه شرکت کنم. بر این اساس پیشنهاد من برای بهتر شدن این مسابقات در سال بعد این است که نماز را بیشتر تبلیغ کنیم تا با این تبلیغات و با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که انجام گرفته بتوانیم دانش آموزان را به سمت نماز و حجاب دعوت کنیم تا با این کار باعث ترویج دین اسلام شویم.

رفتار والدین بر نماز و حجاب دانش آموزان تاثیر دارد

ابوالفضل جوان، یکی دیگر از دانش آموزان منتخب اجلاس سراسری نماز در گفت و گو با پانا گفت: طراحی بنده در مورد نماز اول وقت بود که همه را برای خواندن نماز اول وقت دعوت می کردیم.

وی افزود: هدف اصلی من فقط و فقط این بود که به همه ثابت کنم ارزش نماز اول وقت از همه چیز بیشتر است و باید از اهمیت و ارزش آن غافل نباشیم. پیشنهاد من این است که نماز را اول وقت بخوانید و همچنین برای برگزاری مسابقات در سال بعدی پیشنهادم این است که رشته های بیشتری در قالب موضوع مسابقه اضافه شود تا دانش آموزان بتوانند به راحتی در رشته دلخواه خود شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار