مهندس عمران در شهرستان پردیس؛

پشتکار، استعداد و خلاقیت، شرط ورود به رشته‌های مهندسی است

پردیس (پانا) - مهندس عمران شهرستان پردیس در رابطه با ورد به رشته عمران و کار کردن در رشته‌های مهندسی گفت: برای تحصیل و ورود به رشته‌های مهندسی داشتن تنها علاقه کافی نیست بلکه پشتکار، استعداد و خلاقیت نیز بسیار اهمیت دارد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پشتکار، استعداد و خلاقیت، شرط  ورود به رشته‌های مهندسی است

محمد ساعدی در رابطه با دلیل انتخاب رشته‌ مهندسی عمران، گفت: رشته‌ مهندسی رشته‌ای مقدس است زیرا دستانی که می‌سازند مقدس‌تر از لب‌‌هایی هستند که دعا می‌خوانند و من به دلیل علاقه و آشنایی که با این رشته داشتم مهندسی عمران را انتخاب کردم و اکنون ۲ سال است که به عنوان مهندس عمران مشغول به کار هستم.

وی در رابطه با علاقه و احساس خود نسبت به این رشته، ادامه داد: از دوران کودکی به رشته مهندسی عمران بسیار علاقه داشتم و برای رسیدن به این رشته و شغل خیلی تلاش کردم به این دلیل که این رشته هر روز در حال پیشرفت است و یکی از پرچالش‌ترین رشته‌های دنیا است و حس قلبی خوبی به انسان می‌دهد.

این مهندس عمران شهرستان پردیس در رابطه با اینکه اشخاصی که می‌خواهند وارد این رشته شوند چه باید انجام دهند، گفت: برای ورود به این رشته صرفاً علاقه کافی نیست بلکه استعداد و مهم‌تر از آن پشتکار و همینطور داشتن خلاقیت برای خلق کردن یک اثر هنری نیز بسیار اهمیت دارد.

ساعدی با اشاره به مزایای رشته مهندسی عمران، اظهار کرد: از جمله مزایای این شغل این است که به راحتی می‌توان در داخل یا خارج از کشور به ادامه تحصیل پرداخت. این رشته بسیار پویا است و در موقعیت‌ها و مناطق مختلف کشور مهارت‌آموزی بسیار دارد.

وی در پایان با تبریک روز مهندس به تمامی مهندسان با اشاره به بیماری کرونا، گفت: کرونا مشکلات متعددی را پیش‌روی همگان از جمله مهندسان قرار داده و مانع کار آنها شد و شرایط کاری را بسیار سخت کرد اما تمامی مهندسان با توانمندی، خلاقیت و پشتکار خود مسیر را ادامه می‌دهند و نمی‌گذارند کرونا مانعی برای آنها شود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار