علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا

استقلال روی دور خوش‌شانسی افتاده اما صدر را از دست می‌دهد

پرسپولیس شانس اول قهرمانی لیگ برتر است/ تیم‌های امیر قلعه‌نویی ضد فوتبال بازی نمی‌کنند

تهران (پانا) - مدافع پیشین پرسپولیس معتقد است استقلال فعلا روی دور شانس قرار دارد و آنها به‌زودی جایگاهشان را از دست می‌دهند.

کد مطلب: ۱۲۵۸۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
استقلال روی دور خوش‌شانسی افتاده اما صدر را از دست می‌دهد

علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به قرارداد رسمی دو شاگرد فصل گذشته‌اش با بزرگسالان پرسپولیس اظهار داشت: «واقعا خوشحالم که محمد عمری و علی جودکی توانستند با تلاش و ممارست خودشان را به بزرگسالان این تیم برسانند. ما چند فصل در پایه‌های این باشگاه زحمت کشیدیم و در کنار منصور هاشمی تلاش کردیم تا بتوانیم کمک کوچکی به تیم محبوب‌مان کنیم. خوشحالم که این اتفاق افتاد و بالاخره تلاش ما نتیجه داد. یحیی بدون شک بلد است از این دو بازیکن چطور استفاده کند. آنها بازیکنان فوق‌العاده بااستعدادی هستند و می‌توانند کمک حال پرسپولیس باشند. این بهترین خبری بود که می‌توانست به عنوان مربی ما را خوشحال کند.»

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از عملکرد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک افزود: «بازی سنگینی بود. به خصوص اینکه در نیم فصل اول آن‌ها ما را شکست داده بودند و باید می‌بردیم. آن‌ها در تهران هم پرسپولیس را تحت فشار گذاشتند اما تیم یحیی نشان داد که مرد روزهای سخت است و برای هدفش از هر سختی عبور می‌کند. پرسپولیس نشان داد که هدفش قهرمانی است و انشالله با همین روند می‌توانیم برای ششمین بار پیاپی قهرمان شویم. تیم هدفمند بازی می‌کند و این طور نیست که باری به هرجهت به زمین برود. دیدید که تعویض‌های یحیی هم به خوبی جواب داد و تیم توانست شخصیت خودش را نشان دهد.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «بازی سختی مقابل گل گهر داریم. همیشه تقابل‌های یحیی و امیر قلعه‌نویی جذاب بوده است. خوبی تیم‌های قلعه‌نویی این است که ضد فوتبال بازی نمی‌کنند و همیشه هجومی هستند. وقتی تیمی مقابل پرسپولیس بسته بازی نکند، مطمئن باشید پرسپولیس می‌تواند به آن‌ها ضربه بزند. درست است که سال قبل در سیرجان 5 گل به گل گهر زدیم اما بعید می‌دانم در این بازی این مسئله تکرار شود. بازی سختی در پیش داریم و گل گهر با تمرکز بالا می‌آید تا در زمینش نتیجه بگیرد. این 3 امتیاز اهمیت زیادی دارد و قطعا نتیجه آن می‌تواند در ادامه لیگ روی قهرمانی هم تاثیرگذار باشد.»

علیرضا محمد گفت: «رقابت اصلی بین پرسپولیس و استقلال است. درست است سپاهان از لحاظ امتیازی عقب افتاده است اما چیزی مشخص نیست و هنوز از کورس خارج نشده است. آن‌ها تیم خیلی خوبی دارند و بازی‌های زیادی هم باقی مانده است. الان زود است قضاوت کنیم. ضمن اینکه هم ما و هم استقلال با آن‌ها بازی رودررو داریم. نباید از آن‌ها غافل شویم. استقلال هم که این روزها روی دور شانس قرار دارد اما یقین بدانید به‌زودی صدر را از دست می‌دهد. فرهاد مجیدی و نویدکیا تجربه مربیگری آنچنانی ندارند به همین دلیل تجربه یحیی به آن‌ها می‌چربد و شانس اصلی قهرمانی پرسپولیس است.»

وی در خصوص سربازی مرادمند و یزدانی هم تاکید کرد: «هر بازیکنی که سرباز می‌شود، باید به خدمت برود. نمی‌دانم این جریان سرباز قهرمان دیگر چیست. نمی‌شود با یکی دوبار دعوت شدن به تیم ملی از این مسئله سود برد. مگر عالیشاه و نورالهی را در کورس قهرمانی از پرسپولیس نگرفتند؟ الان چه اتفاقی افتاده که استقلالی‌ها پافشاری می‌کنند تا بازیکنانش خدمت نروند. البته که آجرلو برش دارد اما اگر آن‌ها به سربازی نروند یا سربازی رفتن‌شان به تعویق بیافتد، این بی‌قانونی و بی‌عدالتی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار