سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر:

ضرورت الگو سازی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

اسلامشهر (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر گفت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش‌آموزان به الگوسازی نیاز استو در این جهت می‌بایست الگوهای اخلاقی، شجاعت و ایثارگری شهدا را در نظر گرفت.

کد مطلب: ۱۲۵۸۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت الگو سازی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

هادی ایلکا، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر در مراسم اردوی مجازی راهیان نور که در حرم شهدای گمنام شهرک واوان برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: ما هنوز مدیون خون شهدا هستیم و دشمن هم برای جمهوری اسلامی ایران در حال طراحی فتنه است و این همه فتنه‌افکنی برای این است که بعد از ۴۳ سال انقلاب اسلامی الگوی کشورهای منطقه است و آنها هم با الگوپذیری از انقلاب اسلامی سعی دارند به استقلال برسند.

وی افزود: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی در شبکه‌های اجتماعی مشغول شبهه افکنی هستند و همگان باید با پیروی از راه شهدا در این مسیر گام برداریم و امروز جوانان ما می‌بایست راه شهدا را ادامه دهند.

ایلکا تصریح کرد: در جامعه به دانشمندان جوان تحصیل‌کرده و نخبه که به عنوان آینده‌سازان هستند نیاز داریم.

در ادامه مراسم احمد نادری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر نیز بیان کرد: بعد از ۴۳ سال اکنون در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش‌آموزان به گفته مقام معظم رهبری به الگوسازی نیاز داریم و الگوهای اخلاقی شجاعت، ایثارگری و... شهدا را در نظر بگیریم. جامعه سرشار از این الگو ها است و در کنار برگزاری اردوی راهیان نور به صورت مجازی از کتاب و نمایشنامه هم می‌توان بهره ببریم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار