مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

انتخاب شش اثر برگزیده پویش سرودآوا از شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اعلام اسامی 20 گروه برگزیده پویش سرود "سرودآوا" خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب شش اثر برگزیده پویش سرودآوا از شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه افزود: پویش سرود «سرودآوا» به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و شبکه رادیویی «آوا» در ایام الله دهه فجر برگزار شد.

وی بیان کرد: این پویش که با اهداف معرفی سرود‌های خوب به مخاطبین و بازسازی ذائقه شنوایی مردم، پرداختن به گروه‌های سرود دانش‌آموزی و مردمی و ایجاد شور و نشاط میان "جامعه سرودی" از 12 بهمن ماه آغاز شد و مربیان پرورشی، مربیان سرود مدارس، معلمان و دانش‌آموزان در سراسر استان می توانستند فیلم اجرای گروه سرود با موضوعات،ایران، ایران قوی، دهه فجرو شهدای انقلاب، حداکثر تا روز ۲۱ بهمن در شبکه دانش آموزی شاد به آدرس @radioava_ir ارسال کردند.

هاشمی گفت: پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه کشوری، برگزارکنندگان پویش، در روز ۲۲ بهمن، ۲۰ گروه سرود برتر این پویش را اعلام کردند که در بین برگزیدگان آثار گروه‌‍‌های سرود، پسران بهشتی از ورامین، بهارحورا و مکتب الزهرا از شهریار، ملاصدرا از قدس، نغمه های بهشتی ری و نسل انقلاب ناحیه یک بهارستان نیز وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار