۶۳ هزار واحد مسکونی در استان اردبیل احداث می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل اعلام کرد در طول چهار سال دولت برنامه اساسی برای احداث ۶۳ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۶۳ هزار واحد مسکونی در استان اردبیل احداث می‌شود

به گزارش اداره کل استانداری اردبیل، سیدحامدعاملی، استاندار اردبیل در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار کرد: احداث واحد‌های مسکونی در استان اردبیل باید در شان اجتماعی و تربیتی متقاضیان باشد و طرح جهش مسکن را در استان اردبیل با هدف توسعه واحد‌های مسکونی و نیز تحقق اهداف مورد نظر برای بهره‌مندی مردم از نعمت مسکن در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی بیان کرد: احداث واحد‌های مسکونی را همگام با توسعه فضا‌های عمومی و در شان تربیتی و انسانی مبنای کار قرار داده و درصدد جلوگیری از مشکلات جبران‌ناپذیر در استان هستیم تا بتوانیم فضا‌های گسترده‌ای را برای اجرای این طرح در نظر بگیریم.

استاندار اردبیل ادامه داد: عدم توجه به مقوله و نیاز‌های اجتماعی شهروندان سبب ایجاد مشکلات جبران‌ناپذیری می‌شود که به همین منظور در طول چهار سال دولت برنامه اساسی برای احداث ۶۳ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته و تمام سعی و جدیت بر این است که متقاضیان صرفا از افراد واجد شرایط باشند که از سوی راه و شهرسازی استخراج می‌شود و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در حال انجام است.

عاملی گفت: ثبت‌نام از دستگاه‌های اجرایی نیز به این صورت است که داشتن زمین در داخل حریم شهر نیازمند داشتن مجوز‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن است و در این زمینه دستگاه‌های خدمت‌رسان باید بررسی‌های لازم را در راستای تامین زیرساخت‌ها در مناطق مختلف انجام داده و اجرای واحد‌های طرح جهش ملی مسکن اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار