وزیر آموزش و پرورش:

مدارس باید به سمت کارآفرینی و هنرستان‌ها به سمت تولید گام بردارند

در طرح جدید رتبه‌بندی معلمان حداقل ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص خواهد یافت

مشهد (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در نشست با نمایندگان فرهنگیان شهرستان نیشابور گفت باید مدارس به سمت کارآفرینی و هنرستان‌ها به سمت تولید گام بردارند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس باید به سمت کارآفرینی و هنرستان‌ها به سمت تولید گام بردارند

یوسف نوری در این جلسه اظهار کرد: احداث آموزشگاه پدران آسمانی که با مشارکت خانواده شهدا انجام شده است نشان داد فرزندان شهدا امروز در مسیر پدرانشان گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: مشارکت خیرین و علی الخصوص اصنافی مثل صنف کامیون داران در امر پسندیده مدرسه سازی و یا اقداماتی همچون بهره برداری از ۹۹ آموزشگاه که به همت خیرین نیک اندیش مثل آقای مهندس وکیلی در شهرستان نیشابور ‌صورت گرفته حقیقتا شایان تقدیر است.

وی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هم شهدای مدافعان حرم و هم دانشمندان حوزه های مختلف تربیت شده ی دستگاه تعلیم و تربیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این نشان از اهمیت بالای آموزش و پرورش در نظام دارد.

نوری اظهار کرد: با توجه به شعار دولت مبنی بر مردمی سازی و از آنجا که موسسات مردمی رکن چهارم در مجموعه ارکان فرایند تعلیم و تربیت به شمار می آیند، ۵۴۰ هزار معلم و پنج میلیون دانش آموز بسیجی و ۹۳۰ هزار پیشکسوت دلسوز آموزش و پرورش می توانند در ارتقا جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت بسیار موثر باشند.

وی گفت: در طرح جدید نظام رتبه بندی معلمان برای سال های ١۴٠١ و ١۴٠٢ در مجموع حداقل ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس بایستی در مسیر حضور در زیست بوم کارآفرینی گام بردارند و هنرستان ها نیز باید به سمت تولید حرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار