چهلمین مسابقات قرآن و نماز دانش‌آموزی در فضای مجازی برگزار شد

تهران (پانا) - کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از برگزاری مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین مسابقات قرآن و نماز دانش‌آموزی در فضای مجازی برگزار شد

فرحناز صالحی فرد؛ کارشناس مسئول قرآن،نماز و عترت از روند برگزاری مسابقات قرآن و نماز دانش‌آموزی در فضای مجازی خبر داد و گفت: چهلمین دوره مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان آموزش و پرورش منطقه 4 با وجود ویروس کرونا برگزار شد، این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز با بهره گیری از فناوری های نوین، مطابق جدول زمانبندی در مسابقات قرآن کریم، مسابقات عترت و مسابقات نماز در رشته حفظ عمومی در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزارشد.

صالحی با اشاره به اینکه هر ساله با شروع هفته قرآن شاهد آغاز بزرگترین رویداد قرآنی با برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی بودیم، گفت: امسال هم از این قاعده مستثنی نیست، اگرچه به دلیل شرایطی که بیماری کرونا برای همه رقم زده و عرصه را بر ما تنگ و سخت کرده است؛ اما فعالیت ها و مسابقات با قوت در فضای مجازی انجام می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات مطابق تقویم اجرایی به صورت غیرحضوری در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد تا هفته آخر بهمن ماه و با حضور 2 هزار شرکت کننده و در ۱۳ رشته برگزار و نفرات اول مدارس به منطقه راه پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار