تقدیر لونی از مدیران مدارس مجری مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار از مدیران مدارس شاهد، مجریان و میزبانان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در اندیشکده تحول تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر لونی  از مدیران مدارس  مجری مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی

مدیران مدارس میزبان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی، یادواره سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جلسه ستاد شاهد منطقه با رعایت نکات بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی مورد تکریم قرار گرفتند.

به همت کارشناسی قرآن، عترت و نماز مدیران مدارس شاهد که میزبانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی را بر عهده داشتند توسط لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، موذن زاده، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه چهار، گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی و افشاری، کارشناس مدارس شاهد و امور ایثارگران در اندیشکده تحول تقدیر شد.

لونی با تمجید از عملکرد مسوولانه و مطلوب معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسی قرآن، عترت و نماز و مدیران مدارس میزبان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی، سعادت دنیا و آخرت را در گرو عمل به دستورات روشنگر قرآن کریم و عترت (علیهم السلام) دانست.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی با تقدیر از مساعدت و همراهی مدیران مدارس شاهد، تلاش های همکاران کارشناسی قرآن، عترت و نماز را در اجرای مسابقات مرحله منطقه و مسابقات مجازی مرحله استان ستود.

در ادامه فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز با تحسین تعامل سازنده مدیران مجری مسابقات و ارائه گزارش مختصر، از تاخیر در برگزاری آیین تکریم میزبانان مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

در پایان این جلسه از مهناز اعتمادی، مدیر آموزشگاه شاهد تجلی، رقیه رحمانی، مدیر آموزشگاه شاهد شهید دهقان، نفیسه حسینی، مدیر آموزشگاه شاهد آسیه، مژگان عسلی مدیر آموزشگاه شاهد معلم، سید جواد فیاضی، مدیر آموزشگاه شاهد شهید نورعلی و امیر فقیهی، مدیر آموزشگاه شاهد شهید مطهری با اهدای لوح تقدیر وزارتی و هدایا تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار