مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مسابقات بین‌المللی قرآن، بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، گفت برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام، بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات بین‌المللی قرآن، بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، سید مجتبی هاشمی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست بررسی عملکرد کمیته‌های اجرایی هفتمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام، با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری، مبنی بر «جهاد تبیین»، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات فرصت مغتنمی است که می‌توان از این ظرفیت در جهت معرفی دستاوردها و رویکردهای انقلاب اسلامی در سطح جهان اسلام عمل کرد.

وی گفت: در عصری که انتقال اطلاعات به راحتی ممکن شده است، می‌بایست از این بستر در جهت پیشبرد اهداف، بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم، چرا که بهترین کار در مقابل جریان‌ تحریف، فعالیت فرهنگی صحیح است.

هاشمی گفت: همواره در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، شرکت‌کنندگان ایرانی، حائز رتبه‌های برتر بودند، این نشان از رویکرد صحیح جمهوری اسلامی نسبت به جایگاه رفیع قرآن در زندگی دارد و در این برهه از زمان که امکان برگزاری حضوری مسابقات فراهم نیست، استفاده از رسانه‌ها، ظرفیت عظیمی برای تبادل فرهنگ و ارائه راهکارهای مناسب در جهت اعتلای این ودیعه الهی به جهان اسلام دارد.

رییس ستاد اجرایی هفتمین دوره مسابقات بین‌الملی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام در ادامه گفت: به کمیته‌های برگزاری مسابقات توصیه می‌کنم با مشارکت متخصصین این امر در جهت معرفی مفاخر دانش‌آموزی قرآن کریم، تلاش کنند.

هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اسفند ۱۴۰۰ بصورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار