امام جمعه شهرستان پردیس:

جهاد همواره، تداوم انقلاب را تضمین می‌کند

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس گفت همیشه در جهاد بودن تداوم انقلاب را تضمین می‌کند، عهدشکنی باعث نابودی نعمت‌ها می‌شود و دشمن را بر ما مسلط می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جهاد همواره،  تداوم انقلاب را تضمین می‌کند

سید‌حسین‌حسینی در رابطه با آثار تقوا و همچنین ارتباط آن با رویداد باشکوه 22‌ بهمن گفت: پیامبراکرم(ص) فرمودند «اگر 5 گناه در جامعه شایعه شود به خدا پناه ببرید» یکی از آن 5 گناه عهدشکنی است؛ اگر از اسلام و دین دفاع نکنیم و عهدوپیمان خود را با خداوند به فراموشی بسپاریم، یزید جای امام‌حسین(ع) را خواهد گرفت، پس این انقلاب عهدی به گردن ما است. همانطور که تا به امروز عهد خود را حفظ کرده‌ایم و پایبند بوده‌ایم از این پس هم به این عهد ادامه خواهیم داد.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: این پیمان‌ الهی است تا انشالله این انقلاب و اسلام ما به انقلاب امام زمان(عج) متصل شود.

حسینی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن و چهل‌ و سومین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی موضوع بحث را از جهاد کبیر به ویژگی‌های یاران راستین انقلاب و حکومت جهادی امام زمان(عج) تغییر داد و اظهار کرد: ویژگی‌هایی که قرآن سفارش می‌کند باعث شد این انقلاب اتفاق بیافتد و تداوم این انقلاب با شکوه در گرو این ویژگی‌ها است.

وی در رابطه با اعجاز قران اظهار کرد: قرآن معجزه است، یکی از ابعاد اعجاز قرآن در بحث علمی پیشگویی‌های قرآن است، قرآن واقعه و تقدیری که قرار است در آینده اتفاق بیافتد، را پیشگویی کرده است.

حسینی در رابطه با پیشگویی خداوند در قرآن گفت: در‌ قرآن در رابطه با همراهان پیامبر گرامی اسلام و دفاع از ارزش‌های دفاعی و اسلامی پیش‌بینی شده که در آینده گروهی آیین، دین، اسلام و این پیغمبر را دفاع و یاری خواهند کرد و به یاری اسلام خواهند شتافت. خداوند در قرآن هم تهدید می‌کنند هم خبر می‌دهد و هم پیشگویی می‌کند.

امام‌جمعه شهرستان پردیس افزود: اکنون ما ۴۳ است که در کنار و رکاب این انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و یاری کردیم و دست از حمایت این انقلاب نکشیده‌ایم و این عزت امروز و آینده ما محصول همین یاوری‌‌های ما است پس این پیشگویی قرآن امروزه محقق شده است.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار