در شهرستان پردیس:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر

پردیس (پانا) - شهردار پردیس از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه عمرانی و خدماتی با حضور فرماندار به مناسبت دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر

به‌ گزارش روابط‌ عمومی شهرداری پردیس، رضا کارخانه در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری پردیس در چهل و سومین بهار انقلاب و دهه فجر، ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌ بر ۷۳ میلیارد تومان را کلنگ زنی و افتتاح کرد و به بهره‌برداری رساند.

وی ادامه داد: نخستین پروژه شهرداری پردیس که در این ایام خجسته افتتاح شد، پایگاه اورژانس ۲۲۲ واقع در بلوار شهید سلیمانی بود که اوایل هفته جاری با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین دو پروژه عمرانی دیگر نیز با حضور مسئولان شهر و شهرستان پردیس شامل مرکز مدیریت بحران و توقفگاه خودروهای سنگین کلنگ‌زنی شد.

شهردار پردیس تصریح کرد: توقفگاه خودروهای سنگین در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از جمله مطالبات شهروندان بود که با احداث آن مزاحمت‌ها و خطرات ناشی از تردد خودروهای سنگین در سطح شهر به حداقل ممکن کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت بحران شهر پردیس نیز در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع با دو کاربری سالن ورزشی و مدیریت بحران احداث می شود که در شرایط عادی در اختیار ورزشکاران عزیز قرار گرفته و خدای‌ناکرده در شرایط بحرانی به امور مربوط به این شرایط اختصاص یابد.

رضا کارخانه اظهار کرد: پروژه ساماندهی ابتدای مسیر "باغکمش" در منطقه "اصطلک" شامل زیرسازی و آسفالت به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، جدول‌گذاری به میزان ٣ هزار و ۲۰۰ متر طول و خاک‌برداری به میزان ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب به‌عنوان یکی از خواسته‌های شهروندان تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

شهردار پردیس افزود: آخرین پروژه‌ای که امروز افتتاح و بهره‌برداری رسید، زمین بازی و ورزش محله ای شامل زمین والیبال و بسکتبال است که در بوستان شهریار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار