پایبندی مردم انقلابی بهارستان به اصول انقلابی

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در سخنانی مردم بهارستان را پایبند به اصول انقلابی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پایبندی مردم انقلابی بهارستان به اصول انقلابی

مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور عبداله نوحی فرماندار، سهیل رستمیان فرمانده سپاه شهرستان بهارستان، مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و حضور گسترده سایر مسئولین شهرستانی و مردم به صورت رژه موتوری و خودرویی در شهرستان بهارستان برگزار شد.

مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با توجه به استقبال و حضور مردم، فرهنگیان و دانش‌آموزان، بیان کرد: ما انقلاب کردیم تا از استقلال و آزادی کشورمان محافظت کنیم و مردم ایران در طی این چهل و سه سالی که از عمر انقلاب سپری می‌شود با اقتدار، استقلال کشور را حفظ کردند.

کلانتری دشمنی‌هایی که با نظام اسلامی صورت می‌گیرد را به دلیل حفظ استقلال در کشور دانست و تاکید کرد: مردم ایران، مردم ایستادگی و مقاومت هستند و امروز با حضور در این راهپیمایی عظیم نشان دادند که پایبند و مدافع انقلاب اسلامی هستند و پرچم جمهوری اسلامی را همیشه در اهتزاز نگه می‌دارند و جان خود را فدای دین و وطن می‌کنند.

همچنین مدیر آموزش و پرورش بهارستان یک در ادامه در خصوص تاثیر و پیامد حضور اقشار مردم بویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان گفت: امروز در چهل و سه سالگی انقلاب اسلامی، جهانیان بر همبستگی و بصیرت ملت فهیم ایران آگاه هستند و به پیروزی مقتدرانه انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند، چرا که ملت ایران توانسته است پس از گذر سال‌های متمادی از بهمن ۵۷ و باریدن صاعقه‌های پرشرر کینه بر پیکره‌ پهناور ایران اسلامی، باز هم در برابر ناملایمات ظالمانه جهانی ایستادگی کند و پرچم پر افتخار استقلال، آزادی و جهموری اسلامی را بر فراز دنیا به نام ایران اسلامی به اهتزاز در آورد.

کلانتری در پیامی به فرهنگیان، دانش‌آموزان و مردم انقلابی گفت: بی‌شک شور و نشاط و عظمت حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان، همدوش با سایر اقشار در راهپیمایی 22 بهمن نشان از علاقه‌مندی به نظام و آرمان‌های امام راحلمان و عزمی راسخ در رهروی راه شهدای انقلاب است.

وی در پایان تاکید کرد: برپایی جشن‌ها و برنامه‌های متعدد در دهه فجر در مدارس و حضور گسترده و منسجم در برنامه‌هایی که خاص این روزها برپا شد؛ نشان از برنامه‌ریزی و تیزبینی مدیران، معاونین، مربیان پرورشی و تربیت بدنی، دبیران، آموزگاران و سایر نیروهای دست اندرکار است و لازم است از همه تلاش‌های صادقانه و خالصانه همکاران خوب خود در عرصه تعلیم و تربیت ناحیه یک بهارستان تقدیر و تشکر کنم.

همچنین ماشااله درختی معاون آموزش متوسطه بهارستان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصاحبه با خبرنگار پانا، ضمن تبریک آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز فرهنگیان و دانش‌آموزان مثل همیشه متحدانه برای حفظ و حراست از میهن اسلامی در این راهپیمایی شرکت کردند تا به همه دشمنان انقلاب، مستکبران و بدخواهان ثابت کنیم که ما همچنان انقلابی هستیم، انقلابی می‌مانیم و از آرمان‌های انقلاب پاسداری می‌کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار