در بهارستان یک برگزار می‌شود

جشنواره خبرنگاری «شهید آوینی»، فرصتی برای جذب دانش‌آموزان مستعد

بهارستان یک (پانا) - رابط پانا بهارستان یک از برگزاری نخستین جشنواره خبرنگاری «شهید آوینی» در این منطقه با هدف استعدادیابی خبرنویسی برای دانش‌آموزان علاقه‌مند خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره خبرنگاری «شهید آوینی»، فرصتی برای جذب دانش‌آموزان مستعد

رضا نیکجو رابط پانا بهارستان یک در پانا ضمن دعوت از دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره، اظهار کرد: نخستین جشنواره خبرنگاری دانش‌آموزان با هدف جذب استعدادهای منطقه در زمینه عکاسی، خبرنویسی و گزارش خبری با عنوان «جشنواره خبرنگاری شهید آوینی» به منظور گرامیداشت یاد این شهید خبرنگار، آغاز شده است که این جشنواره از تاریخ 4 الی 13 بهمن ماه در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشنواره در دو فاز آموزش و آزمایش آغاز شد و بعد از بررسی آثار ارسالی دانش‌آموزان، از نفرات برتر جهت عضویت در خبرگزاری منطقه دعوت به همکاری می‌شود تا بتوانیم بیشتر و بهتر از استعدادهای منطقه در جهت پیشرفت، بهره ببریم.

نیکجو تاکید کرد: خبرگزاری دانش‌آموزی پانا تنها خبرگزاری‌ است که دانش‌آموزان به بحث پوشش رسانه‌ای و فعالیت‌های رسالت خبری می‌پردازند و در این جشنواره، قرار بر این است که دانش‌آموزان در کنار اساتید آموزش، نقش خبرنگاری و مطالبه‌گری را بیاموزند و ما فقط زمینه را برای شکوفایی استعدادها ایجاد می‌کنیم.

لازم به ذکر است دانش‌آموزان علاقه‌مند پایه هفتم الی دهم منطقه بهارستان یک، جهت شرکت در این جشنواره و دریافت جزوه، به کانال ap-baharestan1 در اپلیکیشن شاد مراجعه کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار