امام جمعه بخش بوستان:

شهادت زمانی لذت‌بخش است که با اعتقادات درست همراه باشد

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش بوستان در مراسم افتتاح مجازی اردوی راهیان نور، شهادت را زمانی لذت‌بخش دانست که تنها با اعتقادات درست همراه باشد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شهادت زمانی لذت‌بخش است که با اعتقادات درست همراه باشد

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بخش بوستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: برای شهادت و تقدیم جان عزیزمان که هدیه‌ای از سوی خداوند است، باید عقیده‌ای داشته باشیم تا شهادت لذت بخش و شیرین شود و دشمن از طریق صدها راه مختلف در حال انتقال پیامی با عنوان «راهی که برای پیروزی انقلاب اسلامی رفتیم، راه درستی نبود» هستند و باعث می‌شود تا جوانان ما، اعتقادات خود را از دست بدهند.

وی بیان کرد: ما تفکیک عقاید نداریم و لازم است تا در تزکیه جان فرزندان ما که امانت‌های خدا هستند، فعالیت کنیم و در پیدا کردن راه درست اعتقادات آن‌ها تلاش و یاری کنیم.

مراسم اردوی راهیان نور به همراه پخش زنده از شبکه شاد با حضور فرمانده ناحیه حضرت ابوالفضل سپاه شهرستان بهارستان، ابراهیم جمشیدی معاون سیاسی فرماندار بهارستان، احمد بوربور جانشین فرمانده سپاه، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بوستان، مدیر آموزش و پرورش نواحی یک و دو بهارستان، سایر مسئولین شهرستان، خانواده معزز شهید رستمی و جمعی از دانش‌آموزان حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید رجایی در سالن سجادیه برگزار شد.

شایان ذکر است این مراسم با تقدیر از خانواده‌ی معزز شهید رستمی و دو خبرنگار پانا از دو ناحیه یک و دو بهارستان و اجرای گروه سرود کشوری نورالهدی همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار