کارشناس قرآن و عترت و نماز شهرستان قرچک

تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره احلی من العسل

قرچک (پانا) - مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره احلی من العسل شهرستان قرچک با هدف معرفی شخصیت والای حضرت قاسم، فرزند امام حسن( ع) به صورت مجازی از طرف قرآن و عترت و نماز استان زنجان صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۲۵۴۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره احلی من العسل

علی میرزایی کارشناس قرآن و عترت نماز آموزش و پرورش شهرستان قرچک در رابطه با سوگواره احلی من العسل بیان کرد: در جشنواره کشوری احلی من العسل که در نهمین دوره خود در ایام محرم برگزار شد از ۳۱۳ نفر که آثار برتری در قالب پویش‌ها ارسال کردند، تقدیر شد.

وی ادامه داد: هدف از طراحی و برگزاری این سوگواره معرفی شخصیت والای حضرت قاسم بن الحسن، فرزند برومند امام حسن (ع)، از شهدای جوان دشت کربلا در روز ششم محرم هر سال است. این روز به‌عنوان روز جوان عاشورایی نامگذاری شده است.

میرزایی گفت: افتتاحیه این مسابقه در ۲۴ مرداد ماه همزمان با ششم محرم به یاد ایثار و رشادت های حضرت قاسم بن الحسن در شبکه قرآن، شبکه دو، شبکه پنج، شبکه شما و شبکه امید پخش شد و از برگزیدگان این مسابقه که به صورت مجازی در تمام استان های کشور برگزار شد تقدیر شد.

شهرستان قرچک هم در این مسابقه دو رتبه ارزشمند توسط کیمیا قارلقی از مدرسه نمونه دولتی ارشاد در رشته نقاشی و ستایش نادری از مدرسه نمونه دولتی زهره‌وند در رشته خطابه‌خوانی به دست آورد.

خبرنگار دانش‌آموز : کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار