رئیس شورای دانش‌آموزی دبیرستان امیرعلاقبن پردیس:

شورای دانش‌آموزی فرصتی که دانش‌آموزان می‌توانند خواسته‌های خود را به گوش مسئولان مدرسه برسانند

پردیس(پانا)- رئیس شورای دانش‌آموزی دبیرستان امیرعلاقبن پردیس گفت: مجلس شورای دانش‌آموزی از بهترین نهادهای دولتی است که دانش‌آموزان می‌توانند خواسته‌های خود را به گوش مسئولین مدرسه برسانند.

کد مطلب: ۱۲۵۴۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی فرصتی  که دانش‌آموزان می‌توانند خواسته‌های خود را به گوش مسئولان مدرسه برسانند

سارا توحیدی، با اشاره به اینکه 6 سال عضو شورای دانش‌آموزی بوده است، افزود: شورای دانش‌آموزی یک نهاد مشورتی است که وجود آن برای مدارس ارزشمند است و مسئولان مدرسه باید توجه کافی به این نهادها داشته ‌باشند.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل شورای دانش‌آموزی در مدارس، آماده‌سازی دانش‌آموزان برای توانمندی‌های مختلف و ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری و حس رقابت بین دانش‌آموزان در امر مشارکت در کارهای مدرسه است.

رئیس‌ شورای دانش‌آموزی دبیرستان امیرعلاقبن پردیس در رابطه با توانایی دانش‌آموزان در این عرصه اظهار کرد: هریک از دانش‌آموزان توانایی‌های خاصی دارند که با تعامل و مشارکت آنان در شورای دانش‌آموزی می‌توان بسترهای لازم برای ورود آنان به اجتماع و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی آینده را فرهم کرد.

توحیدی افزود: اعضای شورای دانش‌آموزی مسئولیت یک یا چند کمیته را به عهده دارند و این کمیته‌ها به منظور اجرای بهتر وظایف خود، لازم است تا با سایر کمیته‌ها وگروه‌های دانش‌آموزی موجود در مدرسه هماهنگی لازم را داشته باشند.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار