فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ملارد:

هدف اردوهای جهادی در مدارس، آشنایی دانش‌‌آموزان با نوع‌دوستی است

ملارد(پانا)- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ملارد در اردوی جهادی یک روزه در آموزشگاه زنده یاد علی حاتمی، بر اهمیت آشنایی دانش‌‌آموزان با فعالیت‌های کمک به همنوع و امدادرسانی، تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف اردوهای جهادی در مدارس، آشنایی دانش‌‌آموزان با نوع‌دوستی است

علی‌اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ملارد طی بازدید از آموزشگاه‌های طیبه، زنده‌یاد علی حاتمی و برگزاری اردوی جهادی بیان کرد: اهمیت کاری که در اردوهای جهادی انجام شده، بسیار بالا است و دانش‌آموزان علاوه بر تدریس معلمان و یادگیری علوم تحصیلی، در عرصه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و امدادرسانی، بصورت عملی تمرین می‌کنند.

او ادامه داد: این‌گونه برنامه‌های فرهنگی از این جهت ارزشمند است که دانش‌آموزان در جهت کار خیر و اقدامات خداپسندانه، به همنوعان خود کمک می‌کنند.

جهانی‌نژاد افزود: امروز در این مدرسه حدود ۲۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های بی‌بضاعت شناسایی شده توسط دانش‌آموزان تحویل داده شد و آن‌ها در زیباسازی فضای مدرسه، تعمیر و مرمت مدرسه، موضوعات سبک زندگی و مشاوره و آموزش درسی توسط دانش‌آموزان قویتر به ضعیف‌تر مشارکت جدی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ملارد خاطرنشان کرد: اصل موضوع این است که دانش‌‌آموزان با کار جهادی بیشتر آشنا شده و علاوه بر آشنایی نظری با آن، بصورت عملی هم وارد میدان شوند، امیدوارم در آینده از دست برنامه های فرهنگی بیشتر در مدارس انجام شود تا کودکان و نوجوانان با مفهوم کار خیر و نوعدوستی بیشتر آشنا شوند.

خبرنگار دانش‌آموز: طاهره حضرتقلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار