معاون پرورشی و تربیت بدنی ملارد:

مانور یاوران انقلاب، عرصه بروز توانمندی‌های متنوع دانش‌‌آموزان است

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، ازعرصه مانور یاوران انقلاب به عنوان بستر مناسب نمایش توانایی‌های دانش‌‌آموزان در زمینه‌‌های فردی، اجتماعی و گروهی یاد کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مانور یاوران انقلاب، عرصه بروز توانمندی‌های متنوع دانش‌‌آموزان است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی‌ آموزش و پرورش ملارد در مورد آثار مثبت و سازنده مانور یاوران انقلاب بر ویژگی‌های مختلف دانش‌‌آموزان و مربیان بیان کرد: مانور یاوران انقلاب فرصتی مناسب جهت ارائه توانمندی‌های فردی، گروهی و سازمانی دانش‌آموزان، مربیان و مجموعه ستادی سازمان دانش‌آموزی مناطق مختلف است.

وی افزود: ظهور توانمندی‌های پیشتازان مجری مانور، در حضور مسئولین شهرستان و استان، باعث ایجاد خودباوری و انگیزه در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی‌ آموزش و پرورش ملارد پیرامون هدف از تأسیس تشکلات دانش‌‌آموزی، ادامه داد: هدف از فعالیت‌های تشکلات دانش‌آموزی مخصوصاً سازمان دانش‌آموزی، ایفای نقش آن‌ها در برنامه‌های مختلف و تمرین مهارت‌های زندگی و اجتماعی شدن آنان است.

حضرتقلی در مورد زمان و شرایط برگزاری این مانور در شهرستان ملارد گفت: با عنایت به شرایط کنونی انتقال سریع بیماری کرونا و اهمیت بسیار سلامتی دانش‌‌آموزان و همکاران فرهنگی، شرایط اجرا برای برگزاری مطلوب مانور در ایام دهه مبارک فجر، مساعد نیست و این مراسم ان‌شاءالله در هفته تربیت اسلامی انجام خواهد شد. اجرای سرودهای همگانی و پیرامید، چادرزنی، امداد و نجات، فریادهای شادی، نظام جمع و برنامه‌های متنوع دیگر در این مانور پیش‌بینی شده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار