انتخابات مجلس دانش‌آموزی دختران ناحیه یک قم برگزار شد

قم(پانا)- انتخابات مجلس دانش آموزی دختران ناحیه یک آموزش و پرورش قم طی مراسمی امروز 16 بهمن به صورت حضوری در سالن شهید عسگری جمکرانی ناحیه یک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجلس دانش‌آموزی دختران ناحیه یک قم برگزار شد

انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی دختران ناحیه یک آموزش و پرورش قم طی مراسمی با حضور روسای شوراهای دانش آموزی مدارس ناحیه، در سالن شهید عسگری جمکرانی ناحیه یک برگزار شد.

در این مراسم، «محمد صفاییان» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین سالروز شهادت امام هادی(ع)، از کسانی که جان خود را فدای انقلاب اسلامی کرده و فراگیری آموزه های انقلاب را به همه یادآوری کردند، تجلیل کرد.

وی همچنین خطاب به کاندیداهای مجلس دانش آموزی گفت: امیدوارم افراد شایسته ای انتخاب شوند و در بهبود آموزش و یادگیری گام های بلندی بردارند.

همچنین «رقیه کدخدازاده» رئیس دوره دهم مجلس دانش آموزی ناحیه یک نیز در سخنانی، تجربیات خود را در مدت حضور در مجلس را بیان کرد و سپس هدیه ای به رسم یادبود از سوی ناحیه به وی تقدیم شد.

در ادامه، هر یک از کاندیداها، برنامه ها و اهداف انتخاباتی خود را در چند دقیقه بیان کردند و فرایند انتخابات همزمان از شبکه شاد نیز پخش شد.

پس از انجام فرایند رای گیری و شمارش آراء با نظارت «مجتبی عابدی» معاون اداره، «احمد لطفی زاده» مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک و تعدادی از مربیان پیشتاز مدارس ناحیه، دانش آموز «زهرا بهشتی» به عنوان رییس مجلس دانش آموزی ناحیه یک، کوثر رضائی و فاطمه خسروآبادی به عنوان نایب رییسان اول و دوم و مائده عسگری و بیتا فقیهی نیز به عنوان منشی و کارپرداز انتخاب شدند.

انتخابات مجلس دانش آموزان پسران ناحیه یک نیز دوشنبه هفته گذشته به صورت حضوری برگزار و اسامی راه یافته به مجلس دانش آموزی استان، اعلام شد.
دانش آموزان خبرنگار: مائده پاکدل- رقیه کدخدازاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار