مدیرآموزش و پرورش رودهن:

دهه فجر اوج فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ملی است

رودهن (پانا) - مدیرآموزش و پرورش رودهن ایام دهه فجر هرسال را برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، اوج فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ملی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۳۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر اوج فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ملی است

جشن دهه فجر در مدرسه فرزانگان رودهن با حضور زهرا رستمی مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش رودهن، سروان صالح پاوندی فرمانده حوزه بسیج رودهن و حجت‌الاسلام سید‌محمد حسینی دزفولی امام جمعه رودهن با حضور جمعی از دانش‌آموزان برگزار شد.

زهرا رستمی، در این مراسم گفت: جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان متدین همیشه در صحنه بخش رودهن، ضمن تجلیل میثاق و تاکید بر پیوند ناگسستنی خود با آرمان‌های امام راحل، این ایام را گرامی می‌دارند. ایام دهه فجر هر سال برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، اوج فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ملی است و شور و شوق گرامیداشت دهه فجر در آموزش و پرورش هیچ سالی تکراری نمی‌شود.

سروان صالح پاوندی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن اظهار کرد: بسیج بخش رودهن، در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی و در دست اقدام قرار داده است که همگی در سطح شهر برگزار می‌شود. در ۱۲ بهمن ماه، زنگ انقلاب را به صورت نمادین با توجه به شرایط کرونایی زیر نظر آموزش و پرورش منطقه، در دبیرستان فرزانگان رودهن با حضور تعداد محدودی از دانش‌آموزان و مسئولین برگزار کردیم. در ادامه این ایام، برنامه‌های متفاوتی از جمله رژه خودرویی، برنامه‌های جشن‌های خیابانی، نورافشانی و برنامه‌های ورزشی در سطح شهر رودهن برگزار خواهد شد. اولویت تمامی برنامه‌ها حفظ سلامت مردم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

وی افزود: همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب به ارزش‌های اسلامی اشاره شده است، استقلال ملی، به معنی آزادی ملت و حکومت از تحمیل و زورگویی قدرت‌های سلطه‌گر جهان است و آزادی اجتماعی به معنای حق تصمیم‌گیری و عمل کردن و اندیشیدن برای همه افراد جامعه است که این دو از جمله ارزش‌های اسلامی‌ هستند و در کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی نهادینه شده‌اند.

سید محمد حسینی، امام جمعه بخش رودهن نیز تصریح کرد: انقلاب اسلامی، محصول غیرت دینی ملت بزرگ ایران بود. بی‌تدبیری برخی مسئولین، مردم را با مشکلاتی مواجه ساخته اما این بدان معنا نیست که دستاوردهای انقلاب را نبینیم و ندانیم؛ یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برخورداری ملت ایران از رهبران و اتحاد و یکپارچگی بین دانشگاه و حوزه بود.

حسینی در ادامه صحبت‌هایش اذعان کرد: قطعا پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دریچه‌ای برای تحقق اهداف و آرمان‌های الهی ملت ایران و به واقعیت پیوستن آرزوی تمام آزاداندیشان و مجاهدان سراسر دنیا بود. انقلاب‌های زیادی در دنیا اتفاق افتاده است، اما ویژگی‌های انقلاب ما را، سایر انقلاب‌ها نداشتند و مهم ترین وجه‌تمایز آن هم این است که این انقلاب، برآمده از آموزه‌های دینی‌مان و رهبری دینی در راس امور بوده است.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار