برگزاری مسابقات والیبال پسران در بهارستان یک

بهارستان یک (پانا) - کارشناس مسئول تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان از برگزاری مسابقات والیبال پسرانه در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات والیبال پسران در بهارستان یک

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر در بهارستان یک با حضور شاهین رفیعی کارشناس مسئول تربیت‌بدنی در بخش متوسطه اول و دوم در سالن ورزشی امید برگزار شد که در پایان این مسابقه، در بخش متوسطه اول از تیم‌های آموزشگاه‌های علامه دهخدا، امام خمینی و دکتر قریب به ترتیب اول تا سوم و در بخش متوسطه دوم از تیم آموزشگاه‌های شهید باباصفرعلی،حمزه و 9 دی تقدیر شد.

رفیعی در حاشیه این مسابقه، ضمن عرض تبریک به جامعه ورزشکاران دانش‌آموز، اظهار کرد: تمامی مسابقات از جمله مسابقه والیبال منطقه، بعد از شیوع دو ساله ویروس کرونا، برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی تیم‌ها مواجه شدیم و این امیدوارکننده است که هنوز دانش‌آموزان مستعدی در منطقه وجود دارد که در این شرایط قرنطینه خانگی، امید خود را از دست نداده باشد.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: تامین سلامت، نشاط، تحرک آفرینی و ارتقاء کیفیت مهارت‌های ورزشی دانش‌آموزان، فراهم شدن زمینه‌های حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های منظم، اصولی و قانونمند ورزشی، تقویت روحیه و ایجاد بستر مناسب جهت ظهور و بروز استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

رفیعی در پایان کسب این موفقیت ورزشی را به کادر مدیریتی سختکوش، مربی و تیم‌های ورزشی مدارس تبریک گفت و برای آن‌ها در مراحل بعدی، آرزوی موفقیت کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار