مراسم گلبانگ انقلاب در کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا)- گلبانگ انقلاب به مناسبت ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در بلوار سید مرتضی با حضور گرم مسئولین و شهروندان شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گلبانگ انقلاب در کاشمر برگزار شد

حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه شهرستان کاشمر در مراسم گلبانگ انقلاب گفت: امام هدف خود را سرنگونی استبداد قرار داده بود و به هدفش ایمان داشت بخاطر همین هزینه های آن را آماده بود بپردازد این راه را آماده بود برای رسیدن به این قله راهپیمایی کند.
وی در ادامه افزود: انقلاب امام، انقلاب فرهنگی بود امام ایمان داشتند که بایستی داخل میدان بود و فریاد زد و امام راهی را دنبال کرد و آن را امر به معروف و نهی از منکر قرار داد خصوصا بزرگترین منکر یعنی آن زمان هم نگاه استبدادی از داخل و نگاه استعماری از بیرون بود.
امام جمعه شهرستان در ادامه سخنرانی خود گفت: امام همزمان مبارزه با اسرائیل با شاه استکباری دست نشانده را آغاز کرد. این راه، راه بسیار سختی بود امام به راهی که انتخاب کرده بود به شیوه ای که انتخاب کرده بود برای رسیدن به هدف ایمان داشت همان راه را دنبال می کرد.
وی افزود: امام به مردم ایمان داشت به مردم تکیه کرد و حکومت را به مردم تکیه داد و دین فرعون را زمین زد و جای آن جمهوری اسلامی را مستقر کرد.
طاهری گفت: امام فریاد اسلام را به همه دنیا رساند اکنون میلیون ها خمینی در جهان خلق شده است و الان نا‌امن ترین کشور، کشور اسرائیل است کشوری که برای ما ناامنی ایجاد می‌کرد الان معلوم نیست بیست و پنج سال دیگر وجود داشته باشد.

خبرنگار: شیوا براتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار