پیام مدیرکل شهری استانداری و دبیر امور شهری و شوراهای ستاد دهه فجر استان بوشهر به مناسبت دهه فجر

بوشهر(پانا) _ مدیر کل دفتر شهری و دبیر امور شهری و شوراهای ستاد دهه فجر استان بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل شهری استانداری و دبیر امور شهری و شوراهای ستاد دهه فجر استان بوشهر  به مناسبت دهه فجر

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، هوشنگ رستم پور شهیدی مدیر کل دفتر شهری و دبیر امور شهری و شوراهای ستاد دهه فجر استان بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم « وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا » ۱۲ بهمن ماه در سالنامه رسمی کشور، یادآور عظمت، اقتدار و حماسه ملتی است که در پی مجاهدت ها و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی قاطعانه از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور نمودند.

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور رشادت‌، ازخودگذشتگی‌، همبستگی و ولایت پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و مقتدای امت است که استقلال، آزادی، حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام جمهوری اسلامی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.

ملت مسلمان و آزاده ایران در طول چهار دهه اخیر، با عبور از سختی‌ها و مشکلات متعدد در برابر ظلم و ستم مستکبران جهانی ایستاده است و در مسیر فتح قله های افتخار و عزت و پیشرفت قرار دارد. بی تردید این طریق نورانی و مقدس با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم و با نگاه امیدوار به آینده استمرار خواهد داشت.

اکنون در آستانه چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر به آحاد مردم فهیم ایران به ویژه مردم سختکوش، شریف و شهید پرور استان از همگان دعوت می نمایم در اهتمامی عام نسبت به گرامیداشت این ایام فرخنده و برگزاری هرچه با شکوه تر جشن ها و آیین های مناسبتی این ایام سرنوشت ساز در محوریت با جهاد تبیین و در پیوند با گام دوم انقلاب با تمتع از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشارکت، همکاری و همیاری مستحسن محقق فرمایید. ایام‌الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده مکرم شهدا، جانبازان و ایثارگران، آحاد مردم فهیم و ولایتمدار استان بوشهر و همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهرداران ، اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و کارکنان شریف شهرداریهای استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سعادت، بهروزی و پیشرفت و تعالی برای ایران اسلامی مسألت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار