میرعبدی در گفت و گو با پانا:

اهداف متعالی بیانیه گام دوم انقلاب باید سرلوحه فعالیت‌های دانش‌آموزان قرار گیرد

زاهدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت دانش‌آموزان باید اهداف متعالی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند و برای تحقق آن نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گیرند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اهداف متعالی بیانیه گام دوم انقلاب باید سرلوحه فعالیت‌های دانش‌آموزان قرار گیرد

حسنعلی میرعبدی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه علمی، فرهنگی و تربیتی دانش آموزی که به مناسبت دهه فجر در اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد، ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: قطعا یکی از عوامل خیلی مهمی که سبب پیروزی انقلاب شد اعتماد و توجه ویژه به نسل جوان بود.
وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مقام معظم رهبری بر توجه ویژه به توان و استعداد نسل جوان تاکید کرده‌اند، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب وظایف بسیار مهمی را بر عهده جوانان و نوجوانان به ویژه دانش آموزان گذاشته است.
وی با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان و نوجوان با مبانی نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی تصریح کرد: دانش آموزان باید اهداف متعالی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند و برای تحقق آن نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گیرند.
خبرنگار دانش آموز: یگانه علم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار