در دیدار علی کفاشیان با مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح شد؛

راه‌اندازی 5 پایگاه استعدادیابی فوتبال و دومیدانی در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - موسسه تولیدی مهرعظام با همکاری آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در قالب توافق نامه‌ای در شهرهای زاهدان، هیرمند، سراوان، بمپور و چابهار پایگاه‌های استعدادیابی در رشته‌های فوتبال و دومیدانی راه‌اندازی می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی 5 پایگاه استعدادیابی فوتبال و دومیدانی در سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار کفاشیان، مدیرعامل موسسه تولیدی عظام با وی گفت: ورود افراد صاحب نام درکارهای خیر، منشا حرکت‌های اثربخش و خداپسندانه است.

وی این امر را به سبب اعتماد مردم به این شخصیت ها و الگوسازی مطلوب برشمرد و افزود: استان سیستان و بلوچستان استعداد و ظرفیت های مغفول زیادی دارد که شکوفایی آنها عزم همگانی را در کنار آموزش و پرورش می طلبد.

علی کفاشیان هم در ادامه با سپاس از اعلام آمادگی آموزش و پرورش استان، نسبت به مساعدت در تجهیز و ساخت فضاهای ورزشی و ایجاد پایگاه استعدادیابی در دو رشته دو میدانی و فوتبال تحت نظر نیروی انسانی آموزش وپرورش استان قول مساعد داد و گفت: موسسه تولیدی مهرعظام در نظر دارد با همکاری آموزش و پرورش استان در قالب توافق نامه در شهرهای زاهدان، هیرمند، سراوان، بمپور و چابهار نسبت به ایجاد پایگاه های مذکور اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار