اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل اعلام کرد ۱۶ فیلم منتخب جشنواره فجر همزمان با تهران در استان اردبیل نیز اکران می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در اردبیل

به گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل اظهارکرد: از ۱۵ بهمن ماه اکران فیلم‌ها در ۲ سینما قدس و انقلاب اردبیل همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به صورت اینترنتی به سایت‌های اعلام شده مراجعه کرده و بلیط رزرو کنند.

وی گفت: امیدواریم فراتر از سال‌های گذشته این جشنواره و فیلم‌های منتخب آن با استقبال علاقه‌مندان روبه‌رو شود تا چهلمین جشنواره فیلم فجر با شایستگی برگزار شده و علاقه‌مندان از آثار منتخب لذت ببرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: برای هفتمین سال متوالی است که این جشنواره به صورت استانی برگزار می‌شود که اردبیل نیز میزبان این رویداد ارزشمند تا ۲۲ بهمن ماه خواهد بود.

بحرالعلومی به دیگر برنامه‌های فرهنگی، هنری تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: جشنواره موسیقی فجر نیز برای دهمین دوره به صورت استانی و دومین دوره به صورت منطقه‌ای در مشگین‌شهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: در این جشنواره در ۳ بخش اعم از موسیقی موغامی آذربایجان، موسیقی اصیل ایرانی و پاپ هنرمندان رقابت کرده تا بهترین آثار معرفی شوند.

بحرالعلومی گفت: امیدواریم در جشنواره موسیقی منطقه‌ای نیز هنرمندان استان اردبیل بتوانند درخششی شایسته داشته باشند.

وی بیان کرد: در کنار این رویداد‌های فرهنگی، هنری، جشنواره هنر‌های تجسمی نیز از ۱۵ تا ۳۰ بهمن ماه در مجموعه فرهنگی، هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: در گرامیداشت دهه فجر این برنامه‌های فرهنگی، هنری در کنار رویداد‌های استانی تدارک دیده شده تا فعالان این بخش بتوانند از این ظرفیت در جهت نشان دادن توانمندی خود در رشته‌های مختلف استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار