استاندار گیلان در جلسه برنامه ریزی سفر هیات دولت به گیلان؛

رییس جمهوری روز جمعه به گیلان سفر می کند

رشت (پانا) - نماینده عالی دولت در استان از سفر رییس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به گیلان در روز جمعه هفته جاری خبر داد و گفت در این سفر اولویت های استان گیلان با حضور رییس قوه مجریه از نزدیک بررسی می شود.

کد مطلب: ۱۲۵۰۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رییس جمهوری روز جمعه به گیلان سفر می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه برنامه ریزی سفر هیات دولت به گیلان که با حضور مسئولان نهاد ریاست جهموری، فرمانداران و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، از سفر آیت الله دکتر رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت مردمی سیزدهم به گیلان خبر داد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای خوبی از این سفر نصیب استان گیلان می‌شود، گفت: وزرای دولت با حضور در شهرستان ها علاوه بر موضوعات شهرستانی، مسائل استانی را نیز بررسی و به رییس جمهوری گزارش می دهند.

استاندار همچنین به سفر عصر امروز وزیر راه و شهرسازی به گیلان برای کلنگ زنی احداث پل مرزی آستارا اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت عبور از مرز به صورت روزانه حدود ۲۵۰ کامیون است و این موضوع منجر به توقف و ایجاد صف طولانی برای رانندگان می شود که با احداث این پل ظرفیت عبور به دوبرابر افزایش پیدا می کند.

دکتر عباسی ابراز اطمینان کرد که سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت انقلابی و مردمی سیزدهم مایه برکت برای مردم استان خواهد بود.

در این جلسه هریک از فرمانداران و مدیران دستگاه ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و پیش بینی های لازم برای سفر رییس جمهوری به گیلان ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار