فرماندار بوشهر:

تحقق نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم است

بوشهر (پانا) - فرماندار بوشهر اعلام کرد تامین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است. در همین ارتباط هیچ مدیری حق ندارد در زمینه جهش تولید مسکن با بی‌مسئولیتی رفتار کند و باید نهایت تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تحقق نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی در جلسه شورای مسکن شهرستان گفت: سهم تسهیلات تعیین شده در قالب طرح‌های مختلف برای تامین مسکن باید جذب شود و نباید با سخت‌گیری و دست اندازی در روند کار باعث شویم مردم رغبتی به دریافت تسهیلات نداشته باشند.
فرماندار بوشهر اظهار کرد: طرح جهش مسکن که عمدتا دهک های یک تا چهار جامعه را در بر می‌گیرد مهمترین و محوری ترین اولویت دولت سیزدهم به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه دولت مصمم است در افق چهارساله و در قالب این قانون تولید 4 میلیون مسکن را در کشور عملی سازد، افزود: براین اساس نقش اصلی دولت در راستای تولید مسکن از طریق تامین زمین و ایجاد تسهیلات برای مردم ایفا می‌شود.
رحیمی با بیان اینکه تاکنون حدود10 هزار و 292 نفر اقدام به ثبت نام در طرح جهش مسکن در شهر جدید عالی شهر و شهر چغادک کرده اند، خواستار سرعت بخشی به روند پالایش و اقدامات بانکی متقاضیان شد.
فرماندار بوشهر در پایان بر ضرورت نظارت دقیق فنی و اجرایی احداث پروژه‌های طرح جهش تولید مسکن از نظر طراحی و کیفیت ساخت و استفاده از تکنولوژی روز صنعت مسکن توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار