مشاور وزیر آموزش و پرورش:

در هر کانون فرهنگی تربیتی یک نمایشگاه دائمی عرضه محصولات دانش‌آموزان برپا شود

محصولات فرهنگی هنری دانش‌آموزان تجاری‌سازی شود

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش از دبیرخانه دریافت آثار بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
در هر کانون فرهنگی تربیتی یک نمایشگاه دائمی عرضه محصولات دانش‌آموزان برپا شود

علیرضا کاظمی صبح امروز 3شنبه 5 بهمن ماه از دبیرخانه دریافت آثار برگزیده مرحله کشوری بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح بازدید کرد.

کاظمی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با دبیران هر بخش از این دبیرخانه درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

وی با تاکید براینکه سرود و نمایش یک کار گروهی و جمعی است گفت: در این بخش شکل گیری هویت دانش‌‌آموزان اتفاق می‌افتد لذا اهمیت بالایی دارد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش از اهمیت بالای بخش هنرهای دستی و تجسمی در کنگره پرسش مهر گفت و اشاره کرد: توانمندی‌های دانش‌آموزان باید پرورش داده شود و محصولات فرهنگی هنری آنان تجاری سازی و به جامعه عرضه شود تا تاثیر فرهنگی خود را در شکل گیری هویت دانش‌آموزان بگذارد.

کاظمی همچنین ادامه داد: باید در هر کانون فرهنگی تربیتی یک نمایشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی هنری برپا شود.

گفتنی است عناوین و رشته‌های مسابقه فرهنگی، هنری و رشته و گرایش‌های میان رشته‌ای در بخش فرهنگی قسمت ادبی: شعر، داستان کوتاه؛ قسمت رسانه و فضای مجازی: وب نوشت، ویدئوکست و در بخش هنری قسمت هنرهای تجسمی: پوستر، عکاسی، تصویرسازی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی نستعلیق، قسمت هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه: فیلم کوتاه (مستند، داستانی، پویانمایی، نماهنگ)، استندآپ کمدی و در بخش هنرهای آوایی سرود همگانی و در بخش رشته و گرایش‌های میان رشته‌ای سخنوری بخش ویژه سخنی با رئیس جمهور است.

به گزارش پانا، بخش ویژه شیوه‌نامه امسال پرسش مهر ریاست جمهوری، جایزه ملی دانش‌آموز شهید علی لندی با موضوع تأثیر فداکاری، از خودگذشتگی و شجاعت در تحقق ایران قوی است همچنین مخاطبان این شیوه‌نامه، دانش‌آموزان دختر و پسر تمام دوره‌های تحصیلی و دانش‌آموزان مدارس ایرانی خارج از کشور هستند البته تمام دانش‌آموزان متوسطه دوم، از سطح مدرسه تا کشور و سایر مخاطبان حداکثر تا سطح استان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش، سیدهادی دلبری معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و فرهاد قاسمپور معاون اداره کل فرهنگی هنری نیز در این بازدید نیز علیرضا کاظمی را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار