مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

در سرعت بخشی به کیفیت تعلیم‌وتربیت باید از ظرفیت عظیم و نقش بانوان بهره برد

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت در سرعت بخشی به کیفیت تعلیم‌وتربیت باید از ظرفیت عظیم و نقش بانوان بهره برد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
در سرعت بخشی به کیفیت تعلیم‌وتربیت باید از ظرفیت عظیم و نقش بانوان بهره برد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه رادیویی سلام اصفهان در خصوص نقش و تأثیر بانوان فرهنگی در تحقق اهداف آموزش‌وپرورش اظهار کرد: از مجموع کارکنان آموزش‌وپرورش استان اصفهان 26 هزار و 100 نفر که 7 / 56 درصد فرهنگیان استان است را بانوان تشکیل می‌دهند و اگر خانواده همیشه سرافراز آموزش‌وپرورش استان اصفهان در سالیان متمادی پیشتاز و سرآمد فعالیت‌های قرآنی، آموزشی، علمی، تربیتی و فرهنگی بوده است مطمئناً بانوان فرهنگی گران‌قدر نقش‌آفرینی مؤثری در کسب این موفقیت‌ها دارند.

وی افزود: در سرعت بخشی به کیفیت فرآیند تعلیم‌وتربیت باید از ظرفیت عظیم و نقش کلیدی بانوان بهره برد که در همین خصوص در استان اصفهان تعداد زیادی از بانوان فرهنگی علاوه بر مدیریت واحدهای آموزشی در بدنه مدیریت اداره داخلی مشغول خدمت‌رسانی موفق به همشهریان هستند.

اعتدادی خاطرنشان کرد: یکی از معلمان موفق آموزش‌وپرورش استان و نمونه بارز و موفق بانوی فرهنگی خانم یوسفی آموزگار کلاس اول دبستان است که به‌عنوان بانوی فرهنگی سرآمد علمی کشور معرفی شده است و امروز به نمایندگی از بانوان فرهنگی استان در جلسه‌ای که به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و وزیر آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود، مورد تجلیل و تکریم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تاکید کرد: نقشی که مادران در جامعه امروز دارند قابل‌انکار نیست. هفته گذشته مادر چهار شهید در شهر کاشان کلنگ‌زنی مدرسه‌ای را انجام داد که آرزوی دامادی چهار فرزند شهید خود را داشت و گفت حالا پولی که برای دامادی آنها باید هزینه می‌شد را برای ساخت مدرسه اختصاص داده‌ام و دوست دارم در ترویج دین هزینه کنم؛ چرا که ساخت مدرسه باعث ترویج دین می‌شود و هیچ ثروت و دارایی بالاتر از این برای من نیست. این مادر الگوی یک زن انقلابی و ایرانی است که نمی‌توان برای این کار قیمتی در نظر گرفت و باید قدردان این مادر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار