مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

میزان تعهد خیرین مدرسه‌ساز استان نسبت به سال گذشته 8 / 9 درصد افزایش داشته است

اصفهان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد میزان تعهد خیرین مدرسه‌ساز استان نسبت به سال گذشته 8 / 9 درصد افزایش داشته است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
میزان تعهد خیرین مدرسه‌ساز استان نسبت به سال گذشته 8 / 9 درصد افزایش داشته است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی در آیین گشایش و آغاز به کار هفته خیرین مدرسه‌ساز کاشان اظهار کرد: از خیرین مدرسه‌ساز استان و به‌ویژه کاشان که قصرهای دانایی و توانایی را بنا می‌کنند تشکر می‌کنم، در طول حیات چهار دهه جمهوری اسلامی ایران گام‌های بلندی در جهت ساخت فضاهای آموزشی و توسعه عدالت آموزشی برداشته شده است که باید این اتفاق، شتابان و روبه‌جلو باشد.

وی افزود: میزان تعهد خیرین مدرسه‌ساز استان نسبت به سال گذشته 8 / 9 درصد افزایش داشته است. این عزیزان در حوزه‌های مختلف در کنار آموزش و پرورش بوده‌اند و هزاران تبلت به دانش‌آموزان نیازمند استان اهدا کرده‌اند که دلسوزی و بزرگی آنها را نشان می‌دهد.

اعتدادی تصریح کرد: در استان اصفهان گرفتار بحران کمبود نیروی انسانی هستیم و با تدابیری که اندیشیده شد با استفاده از نیروهای خرید خدمات، نیروهای بازنشسته و حق‌التدریس؛ توانستیم تنها چند درصد از شاخصه‌های متعالی ذکر شده در سند تحول بنیادین را محقق کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار