خزعلی خبر داد

2 طرح معاونت زنان برای کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد معاونت زنان دو طرح ایجاد کسب و کار پایدار خانواده محور برای کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار را در تمام استان‌ها و برنامه ای برای جلوگیری از آسیب طلاق در دستور کار دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
2 طرح معاونت زنان برای کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار

انسیه خزعلی در همایش بانوی خردمند و بزرگداشت روز زن که صبح امروز 4 بهمن ماه در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در گام دوم انقلاب مسیر اهل بیت را ادامه دهیم اظهار کرد: روایتی از حضرت زهرا (س) وجود دارد که بیانگر ۳ بعد ضروری انسان برای رسیدن به کمال است.

وی افزود: اگر در این مسیر آنگونه که وظیفه است حرکت کنیم بهترین زندگی از نگاه امام رضا (ع) برایمان ترسیم می‌شود. اینکه رهبر معظم انقلاب بر خصوصیات حضرت زهرا (س) تاکید می‌کنند که انفاق و توجه به نیازمندان ضرورت فعلی جامعه است، اهمیت دارد.

خزعلی ادامه داد: معاونت زنان دو طرح ایجاد کسب و کار پایدار خانواده محور برای کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار را در تمام استان‌ها و برنامه ای برای جلوگیری از آسیب طلاق را در دستور کار دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بهترین بازو و مددکاران را بانوان فرهنگی دانست و گفت: بیشترین مصرف کنندگان خون به دلیل وضع حمل، زنان هستند ولی از آن سو کمترین اهداکنندگان‌ اند که فرهنگ سازی لازم انجام نشده و از ۵۰ درصد در دوران دفاع مقدس اکنون به 5 درصد رسیده است.

وی در پایان بیان کرد: به زودی پویشی برای سلامت جامعه به ویژه زنان و ترویج فرهنگ اهدای خون راه اندازی می‌کنیم. همچنین پویشی ویژه بانوان در حمایت از زندانیان در آینده راه‌اندازی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار