مدیر امور سینماهای جشنواره:

سینماداران آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات به مخاطبان اعلام کردند

تهران (پانا) - مدیر امور سینماهای جشنواره گفت سینماداران طی نشستی با حضور نمایندگان جشنواره آمادگی کامل خود برای ارائه خدمات به مخاطبان جشنواره را اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سینماداران آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات به مخاطبان اعلام کردند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر ، محمدرضا فرجی، مدیر امورسینماهای جشنواره گفت: مدیران سالن‌های نمایش فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر امروز در محل سازمان امور سینمایی گرد هم جمع شدند و طی نشستی برخی مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.
او ادامه داد: این جلسه در کنار سینماداران، عزت‌الله علیزاده مدیر پشتیبانی فنی جشنواره و مسئولان اداره امور استان‌ها نیز حضور داشتند و نظرات و پیشنهادات سینماداران را شنیدند و برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.
مدیر امور سینماهای جشنواره با بیان این که مدیران سینما نیز ضمن برشمردن وضعیت سینمای محل فعالیت خود، درخواست‌ها و نظرات خود را بیان داشتند، گفت: نگرانی اصلی سینماداران به وجودآمدن اختلال در سامانه بلیت‌فروشی «سمفا» بود. آنها نسبت به تبلیغات محیطی که در سال‌های گذشته ضعیف اجرا شده بود هم نگران بودند و تاکید داشتند که این اتفاق به شکل بهتری رخ بدهد.
فرجی گفت: سینماداران همچنین درباره اعلام زمان سانس‌های فوق‌العاده نیز درخواست داشتند که زمان آن زودتر اعلام شود تا مردم در انتخاب سانس مورد نظر دچار اختلال نشوند. سینماداران البته تاکید داشتند که در ارسال فیلم‌ها برای اکران در سالن‌ها هم تاخیری وجود نداشته باشد چرا که تاخیر در اکران آنها را دچار اختلال می‌کند. خوشبختانه سینماداران با استقبال از شیوه‌نامه‌های تدوین‌شده از سوی جشنواره و با تشریح امکانات سینماها، آمادگی کامل خود را برای خدمات به مردم اعلام داشتند.
او ادامه داد: ما نیز در مقابل این خواسته‌ها از سینماها درخواست کردیم که پروتکل‌های بهداشتی را به شکل دقیقی رعایت کنند و بهداشت همه محیط‌های سینما از لابی، تا خود سالن و سرویس‌ها به خوبی اجرا شود. ما همچنین از سینماداران خواستیم که پرسنل را به شکل روزانه تب‌سنجی کنند و البته شیوه‌نامه‌هایی هم درباره پوشش افراد و تجهیز نمازخانه‌ها ارائه کردیم.
مدیر امور سینماهای جشنواره فجر گفت: در این جلسه رفع ایرادات سینماهای مردمی جشنواره نیز مورد بررسی قرار گرفت و ما این مسئله را پیگیری کردیم که سینماها تا چه میزان مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های پخش فیلم رفع کرده‌اند.
فرجی اظهار داشت: در این جلسه نماینده سینما شهر که پشتیبان سامانه «سمفا» بود حضور داشت. خوشبختانه نماینده سینما شهر درباره سامانه اطلاعات کامل داشت و به سوالات سینماداران پاسخ داد. ایشان اعلام آمادگی کرد که در صورت بروز اختلال در این سیستم بتواند به سرعت اختلالات را رفع کند.
او در پایان گفت: حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی هم به شکل سرزده در جلسه مدیران سینما حضور یافت و طی صحبت‌های کوتاهی از همراهی و همدلی مدیران سینما در جشنواره فیلم فجر تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار