رضا میرزایی:

مدیرکل جدید توانایی بالایی برای حل مشکلات آموزش و پرورش دارد

همدان (پانا) - نشست هماهنگی برگزاری سرود 1357 نفری در 22 بهمن و مانور یاوران انقلاب و اکران فیلم سینمایی مرد نقره‌ای با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان و جمعی از مدیران مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل جدید توانایی بالایی برای حل مشکلات آموزش و پرورش دارد

رضا میرزایی، رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان در این نشست با اشاره به انتصاب محمود نقوی بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدیرکل جدید براساس تجربیات و توانمندی های بالایی که دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات فعلی آموزش و پرورش استان را برطرف کند. در این راستا مدیران مدارس و نیروهای توانمند و دلسوز می توانند به وی در این مسئولیت سنگین یاری رسانند.

میرزایی در خصوص برگزاری سرود 1357 نفری در روز 22 بهمن و مصوبه کارگروه دهه فجر از مدیران خواست برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این سرود در روز 22 بهمن همکاری کنند و اجرای این سرود را تمرینی برای کارهای جمعی و مهارت های گروهی و انقلابی دانست.

رییس سازمان دانش آموزی استان همدان ادامه داد: در کنار اجرای این سرود مانور یاوران انقلاب در شهر همدان و کلیه مناطق استان با محوریت آموزش مهارت‌های گروهی و انقلابی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: براساس بخشنامه سازمان دانش آموزی مرکز و تفاهم‌نامه بین سازمان و مالکین فیلم مرد نقره ای تلاش می‌شود بصورت حداکثری اکران دانش آموزی این فیلم انجام شود. مدیران مدارس براساس دستورالعمل و شیوه‌نامه ارسالی تلاش خواهند کرد دانش آموزان به همراه خانواده‌ها و معلمین با هدف اشاعه هویت ملی و افتخارآفرینی جوانان تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران این فیلم را مشاهده کنند.

میرزایی افزود: بر این اساس پویش نقش آفرینان جوان که مسابقه فیلم شناسی این فیلم است با هدف تصویرگری، شاداب سازی، بیان احساسات و بیان دیدگاه ها با اهداء جوایز نفیس برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار