سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان خبرداد:

دولت مردمی با قدرت و قوت رتبه بندی معلمان را دنبال خواهد کرد

همدان (پانا) - محمود نقوی در نشست مشترک روسا و معاونان پشتیبانی ادارات تابع استان گفت دولت مردمی با قدرت و قوت رتبه بندی معلمان را دنبال خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دولت مردمی با قدرت و قوت رتبه بندی معلمان را دنبال خواهد کرد

نقوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون جهاد تبیین و روشنگری اظهار کرد: تبیین و روشنگری است که ایجاد امید می کند و ما باید در برابر حمله همه جانبه و ترکیبی دشمن، جهاد تببین و روشنگری نفر به نفر را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی ایجاد امید و جلب اعتماد در آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: باید با کار جهادی و انقلابی مشکلات پیش روی آموزش و پرورش را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم و این کار با تلاش و کوشش همه جانبه دست یافتی است.

نقوی تصریح کرد: در این میان استفاده از همه ظرفیت ها درون و برون سازمانی باید مد نظر قرار گیرد و مسلما یکی از ظرفیت های خوب و مناسب، همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش است که در قالب طرح امین، سرباز معلم و ... در حال انجام است.

وی با اشاره به جایگاه والای روحانیت در جامعه گفت: یکی از راه های نهادینه کردن نهضت تبیین و روشنگری، ایجاد ظرفیت های مناسب برای حضور پررنگ روحانیت در مدارس است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تعلیم و تربیت 307 هزار دانش آموز بر دوش ما نهاده شده است که ما باید دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای آنان تبیین کنیم.

وی توجه به شاخص ها در آموزش و پرورش را مورد مداقه قرار داد و گفت: ما باید شاخص های عملکرد خود در آموزش و پرورش را شفاف سازی کنیم و بر اساس آن نقشه راه آینده تعلیم و تربیت استان را ترسیم کنیم.

لازم به ذکر است در این نشست سه دستور کار مشکلات سیستم ابلاغ، واحدهای سازمانی و حق و التدریس غیر موظف، احراز هویت دانش آموزان در سامانه شاد و مشکلات حوزه فنآوری و امور اداری و آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار